Syscom Digital lansează astăzi, 20 Aprilie 2011, prima aplicaţie Facebook din România ce permite înscrierea de coduri în campanii promoţionale, pentru promoţia “Milli are grijă să câştigi 10.000 de euro”
Syscom Digital, una dintre cele mai importante agenţii specializate în servicii digitale, comunicare şi marketing pe mobil, anunţă implementarea primei aplicaţii din România ce permite înscrierea de coduri în campanii promoţionale prin intermediul reţelei de socializare Facebook.
Aplicaţia întregeşte mixul de canale de înscriere în campanie al promoţiei “Milli are grijă să câştigi 10.000 de euro” ce se desfăşoară la nivel naţional în perioada 15 februarie – 22 mai 2011.
Syscom Digital a implementat mecanismul campaniei, oferind consumatorilor posibilitatea de a se înscrie în campanie prin 3 modalităţi. Astfel, pe lângă înscrierile în campanie prin SMS la numărul scurt 1899, prin intermediul site-ului www.milli.ro şi prin infoline la numărul 021.528.88.99, începând de astăzi, consumatorii pot participa în campanie prin introducerea codului unic descoperit pe ambalajele promoţionale şi prin intermediul reţelei de socializare Facebook, la adresa www.facebook.com/milli.GRIJA.
“Suntem mereu preocupaţi să găsim noi soluţii în beneficiul clienţilor noştri şi să acoperim o arie cât mai extinsă de medii şi canale prin intermediul cărora să aducem consumatorii cât mai aproape de brand. Suntem bucuroşi că suntem prima agenţie care a dezvoltat o astfel de soluţie şi suntem convinşi că această modalitate de înscriere va deveni populară în cadrul campaniilor promoţionale având în vedere potenţialul ridicat al Facebook pe piaţa din România” a declarat Maia Novolan, Director General al Syscom Digital.
Campania promoţională “Milli are grijă să câştigi 10.000 de euro” este cea de-a doua campanie de tipul “SMS&Online” desfăşurată de FrieslandCampina pe teritoriul României. Succesul înregistrat anul trecut în urma campaniei promoţionale “Milli te trimite în vacanţă în Austria” a crescut gradul de încredere a companiei în eficienţa campaniilor de acest tip, motiv pentru care anul acesta au fost incluse în campanie o gama mult mai largă de produse Milli, iar perioada de desfăşurare a crescut faţă de campania precedentă.