Syscom Digital isi mareste portofoliul de clienti ce apeleaza pentru prima data la servicii de mobile marketing. Nordic Import-Export, distribuitor de produse alimentare premium, impreuna cu agentia interactiva de mobile & online marketing, Syscom Digital, desfasoara un proiect inedit de SMS Marketing pentru produsele Rio Mare, in care participantii pot pescui premii substantiale.
Nordic, infiintata in 1994, si-a propus sa devina firma numarul 1 din Romania in comercializarea de produse alimentare premium. In acest scop, utilizeaza serviciile specializate ale echipei Syscom Digital pentru prima lor campanie de SMS Marketing, urmarind astfel fidelizarea clientilor deja existenti, precum si pentru promovarea produselor Rio Mare.
Tacticile de digital si mobile marketing sunt tot mai des integrate in strategiile de comunicare si marketing elaborate de companiile romanesti. Acestea reprezinta un mijloc de comunicare eficient si eficace, oferind pe langa efecte imediate, rezultate vizibile si usor cuantificabile. In plus, o campanie de SMS Marketing este maleabila, flexibila, putand fii optimizata in permanenta. Contentul mesajelor este modificat cu usurinta in functie de feed-back-ul partial si profilul participantilor, pentru asigurarea unui grad de raspuns cat mai mare. Instrumentele de mobile marketing sunt o metoda interactiva de relationare cu clientii si de fidelizare, ajutand la construirea de relatii one-to-one intre companii si clienti.
Intrata in forta pe piata de mobile & online marketing, prin proiecte importante, inovatoare, dar si diverse, Syscom Digital, agentia condusa de Maia Novolan, a creat si implementat la initiativa si impreuna cu agentia Initiative Media intregul mecanism al campaniei Rio Mare. Incepand de la sistemul de inscriere si validarea prin SMS pe numar scurt, sistemul de extragere a castigatorilor, validare si acordare de premii castigatori, pana la crearea si gestionarea bazei de date si a componentei de Infoline.
Echipa implicata in acest proiect din partea celor doua companii este formata din Iuliana Stere – New Media Manager la Initiative Media, Mihaela Cucu – Account Director la Initiative Media, Vera Palmaciu – Operations Manager la Syscom Digital si Andreea Daniel – Account Manager la Syscom Digital.
„In perioade dificile economic precum cea pe care o traversam, clientii se orienteaza catre medii eficiente cu rezultate imediate si acest lucru este principalul avantaj al mobile marketingului. Impreuna cu echipa de la Syscom Digital am reusit imbinarea segmentului de mobile in mixul de comunicare al clientului Rio Mare si campania in desfasurare se preconizeaza a fi un succes vizavi de obiectivele propuse.” a declarat Iuliana Stere, New Media Manager la Initiative Media.
Campania promotionala cu inscriere prin SMS se desfasoara la nivel national in perioada 15 sept. – 15 oct. 2009 si se adreseaza tuturor consumatorilor si potentialilor consumatori de produse Rio Mare. Acestia se pot inscrie in campanie daca achizitioneaza orice produs din gama Rio Mare in perioada promotionala si trimit prin SMS seria si numarul bonului de casa prin care se poate face dovada achizitionarii produsului respectiv. Premiile campaniei se impart in 3 categorii (15 excursii de doua persoane la Roma, 10 iPod-uri Nano de 16BG si 6 iPhone-uri 3GS) si sunt oferite zilnic prin tragere la sorti.
{mosloadposition user10}