Virgin Radio Romania este cel mai nou radio din familia Virgin Radio International, grup de radiouri deținut de Virgin Group și cu vechime de 24 de ani pe piața internațională, prezent în 10 țări. Începând cu 9 ianuarie, Virgin Radio Romania a început să emită pentru generația tânără, cu cele mai cool tendințe internaționale și un sunet modern și pozitiv.
Campania de lansare a fost dezvoltată de agenția de strategie și manifestare creativa de brand Rusu+Borțun Brand Growers și pune în evidență faptul că Virgin Radio Romania își sincronizează ascultătorii cu restul lumii, recunoscând că noua generație se simte mult mai conectată cu lumea întreagă decât cu originile native.
Tinerii interacționează zilnic cu trenduri universale și aparțin unei comunități globale, de unde accesează conținut și fac conexiuni cu tot restul lumii, astfel că și campania de outdoor și digital a adus în prim-plan elemente cool din afara țării – un Cadillac roșu care se plimbă pe Calea Victoriei sau un wingsuit care planează deasupra Bucegilor – totul într-o serie de două vizualuri în care promisiunea brand-ului față de tinerii ascultători e scurtă și la obiect: “It’s here”.
Campania a rulat între începutul lunii ianuarie și inceputul lunii martie și a inclus acoperire media națională – OOH, tranzit, digital. Tot în această perioadă au fost lansate, alături de Rusu+Borțun Cyber Growers, site-ul www.virginradio.ro și aplicațiile native de mobil Virgin Radio România pentru o experiență completă a radio-ului în mediul digital.
„Losing my virginity e cartea care m-a făcut să-mi doresc să ajung antreprenor. Să lansezi primul brand Virgin în România alături de-o echipă globală a fost o provocare specială. Am avut șansa să fim alături de echipa Lagardère încă din 2016 când un audit de brand făcut împreună a validat strategic ceea urma să se lanseze în ianuarie. Ne bucurăm să lucrăm integrat pentru Virgin Radio Romania, atât strategie și creație, cât și digital. Brandul și campania de lansare vorbesc despre sincronizare culturală, nu despre import. Ce e cool afară ajunge în Romania, dar și ce e cool în România ajunge în toată lumea. Spiritul global al brandului s-a simțit și în modul de lucru care a trebuit să armonizeze ora Londrei cu ora Bucureștiului și cu ora din Singapore”, povestește Cătălin Rusu, Chief Creative Partner & CEO, Rusu+Borțun.
Vizualurile campaniei au fost realizate alături de echipa New Folder.
Echipa care s-a implicat în proiectul de lansare Virgin Radio Romania:
o Rusu+Borțun Brand Growers: Cătălin Rusu, Mircea Crăciun, Alina Buzatu, Adelina Luca, Bogdan Pop, Miruna Potop, Mădălina Pop, Anca Uscătescu.
o Rusu+Borțun Cyber Growers: Adriana Lungu, Alexandru Mărgineanu, Laurențiu Năstase
o Lagardère: Andrada Burdălescu, Marcela Stancu, Bogdana Gușuleac, Toader Păun, Nik Goodman.