Compania Symantec, unul dintre marii jucători de pe piaţa mondială de securitate informatică, a decis să externalizeze în întregime activităţile de marketing şi PR agenţiei Headline, din luna aprilie, odată cu începerea noului an fiscal.
Colaborarea dintre Symantec şi Headline a început în 2008, când Symantec a deschis reprezentanţa pentru România. Agenţia Headline a coordonat până acum toate activităţile – conferinţe de presă, lansări de produs sau evenimente cu partenerii români – în colaborare cu Hedvig Bartha, Marketing & PR Manager Symantec pentru Europa de Est.
“Agenţia Headline a dat dovadă de proactivitate, flexibilitate şi eficienţă. Cei de la Headline au fost cei care mi-au propus să începem această colaborare şi, de la început, am fost mulţumită de alegerea făcută. Echipa ne-a ajutat să dezvoltăm proiectele de PR, printr-un stil propriu, customizat şi eficient. Compania Symantec a fost foarte încântată de munca celor de la Headline, aşa că, treptat, le-am cerut să se ocupe de proiectele noastre de marketing şi PR din România. Acum, Headline se ocupă de toate activităţile de comunicare, fiind contactul principal atât pentru Country Manager, cât şi pentru distribuitori, parteneri şi jurnalişti”, a subliniat Hedvig Bartha.
Headline adaugă contul Symantec, gestionat integral, în portofoliul său de clienţi din domeniul IT. Headline este una dintre cele mai importante agenţii care fac PR specializat pentru IT, individualizat pentru clienţi, producători de software şi hardware (Microsoft, GIGABYTE, Autodesk, Siemens) sau distribuitori (I.R.I.S.).
„Cei de la Symantec îşi doresc flexibilitate şi rezultate – adică exact cele două principii pe care funcţionează şi Headline în relaţia cu clienţii săi. Ne potrivim foarte bine ca stil de comunicare, aşteptări reciproce şi corectitudine în business, aşa că propunerea celor de la Symantec, materializată într-o colaborare extinsă, a venit foarte natural, după o colaborare de un an”, afirmă Mihaela Apetrei, Senior Manager Headline.
{mosloadposition user10}