SPLASHTIVAL-ul de la Lugano sarbatoreste ceasul Swatch cu numarul 333.000.000
SWATCH si ARTA sunt impreuna din nou! Rezultatul este JELLY in JELLY si primele modele vor fi lansate la SPLASHTIVAL, un show spectaculos, un festival public, pe 1 iunie la Lugano, in Elvetia. Sarbatorind cel de al 333.000.000-lea ceas Swatch, SPLASHTIVAL-ul va prezenta Colectia Jelly in Jelly, o colectie realmente contemporana, o continuare a relatiei de “dragoste” dintre Swatch si Arta.
Cand vorbesti despre Swatch, vorbesti despre design, trendsetter, arta si inovatie, despre un ceas care a schimbat lumea si care este sinonim cu libertatea de exprimare.
Jelly in Jelly reprezinta in mod deosebit o renastere a relatiei mai vechi dintre Swatch si arta. Aceasta relatie a inceput cu dragoste la prima vedere in 1985, cand Kiki Picasso a prezentat primul Swatch “Art Special” in templul artei moderne, Centrul George Pompidou din Paris. In deceniile ce au urmat, povestea de dragoste a devenit din ce in ce mai pasionala si a aprins imaginatia artistilor, creatorilor de film si designerilor ce azi sunt fashion-icon. Printre realizarile memorabile create pe “cea mai mica panza a lumii” sunt lucrarile de arta realizate de personalitati precum: Keith Haring, Tadanory Yokoo, Mimmo Paladino, Alfred Hofkunst, Jean-Michel Jarre, Mimmo Rotella, Xian LaX, Arnaldo Pomodoro, Spike Lee si mai tarziu cu fashion-icon-uri precum Vivienne Westwood, Paco Rabanne, Agata Ruiz de la Prada si Jeremy Scott …
Azi, SWATCH si Blue Man Group continua povestea de dragoste dintre Swatch si Arta cu o noua creatie artistica. 10 din cele 12 modele ce alcatuiesc noua colectie Jelly in Jelly sunt create de designerii Swatch si se impart in 5 modele casual si 5 ceasuri clasice simple. Al 11-lea model, “SWATCH BLUE” este opera Blue Man Group, cei 3 artisti, muzicieni care isi picteaza capetele albastre si sunt cunoscuti in intreaga lume pentru spectacolele lor live extraordinare. Despre al 12-lea model nu putem da foarte multe detalii, intrucat el nu va exista pana in momentul cand Blue Man Group nu-l va crea in timpul SPLASHTIVAL-ului cu ajutorul “paint-drumming”. Acest ceas, Art Special creat de Blue Man Group va fi in editie limitata de 3.333 de bucati si va fi numerotat individual. La eveniment vor participa 300 de ziaristi din 30 de tari impreuna cu un public numeros.
Pentru prima oara, un ceas se va crea live si va reprezenta esenta artei moderne, performata de Blue Man Group intr-un spectacol ce imbina elemente de comedie, pantomima, muzica si arta multimedia ce creaza o forma unica de arta. Cel mai cunoscut element al show-ului lor este pesemne “paint drumming”, unde cei 3 oameni albastri canta la tobe pline cu vopsea, creand nu numai culori necunoscute, efecte de lumina, forma si sunet, dar si adevarate opere de arta. Una din aceste picturi creata live si instantaneu va fi modelul pentru ceasul Blue Man Group Art Special in seria limitata de 3.333
Intreaga colectie ofera o explozie de Estetic si Arta si ofera creatorilor sai libertatea de a crea.
{mosloadposition user10}