Agenția Republika a semnat campania de comunicare a festivalului Bucharest Fashion Week, aflat la cea de a XXII-a ediție. Acesta a beneficiat de o strategie de promovare pregătită de departamentul de PR al agenției.
Începând cu luna septembrie, Republika a preluat partea de comunicare a evenimentului internațional desfășurat în România, dedicat industriei modei și i-a asigurat acestuia peste 200 de apariții în presă. În același timp, pe parcursul celor trei luni în care agenția a derulat campania de comunicare, Bucharest Fashion Week 2014 a beneficiat de 15 parteneriate media cu principalele publicații online și offline, al căror public țintă coincide cu cel al festivalului. Astfel, principalele categorii de public vizate de Bucharest Fashion Week au fost mereu la curent cu noutățile și detalii despre evenimentele din cadrul festivalului: Top Model România 2014, Miss România 2014, Romanian Fashion Awards și Gala Fotbalului Românesc.
Timp de o săptămână, Bucharest Fashion Week a devenit subiect de presă pentru principalele posturi de televiziune din țara noastră. Evenimentele din cadrul festivalului au reprezentat un punct de interes atât pentru presa generalistă, cât și pentru cea specializată, precum cea sportivă și cea muzicală.
„Când un eveniment ajunge la a XXII-a ediție, îți dorești să fie la fel de fresh ca la început. Ne-am dorit o campanie diferită de ceea ce am realizat până acum, prin care să îi abordăm direct pe cei pasionați de fashion și consider că am reușit. Republika ne-a oferit soluții eficiente de comunicare și, mai ales, o echipă care a muncit intens pe toată durata campaniei” a declarat Ionuț Constantin, project manager Bucharest Fashion Week.
„Bucharest Fashion Week este un eveniment cu circuit închis care în acest an și-a dorit o comunicare mai agresivă. Scopul campaniei realizate a fost acela de a crește vizibilitatea brandului Bucharest Fashion Week atât în mediul online, cât și în mediul offline, prin diferite tool-uri de PR. Ca atare, fiecare casting al celor două concursuri, Miss România și Top Model România, a fost în permanență promovat și competițiile au adunat peste 300 de participante care s-au luptat pentru locul I. Și tot ca parte a efortului de PR, la cele 200 de apariții în presă se adaugă awareness-ul generat de știrile radio și TV din timpul evenimentului” a declarat Zenovia Grama, PR Director Republika.
Republika și-a pus amprenta și pe seara lansării Săptămânii Modei la București, agenția realizând o asociere între doi clienți ai agenției: brandul Bucharest Fashion Week și trupa Stan Boyz. Cei 5 reprezentanți ai uneia dintre cele mai renumite trupe de dans din România au pregătit un show inedit pentru deschiderea mult așteptatului eveniment de fashion. Sub îndrumarea lui Emil Rengle, trupa Stan Boyz a fost o prezență neașteptată și o surpriză plăcută pentru publicul prezent în sală.
Bucharest Fashion Week s-a desfășurat în perioada 1-6 decembrie în București, iar această ediție a adus în premieră pentru publicul din România peste 30 de designeri români și internaționali.