Marti, 22 august, “Stirile Kanal D” de la ora 12:00, prezentate de Silvia Ionita din noul platou lansat cu o seara in urma, conceput la cele mai inalte standard tehnice, a pozitionat postul TV pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, pe publicul Comercial. De asemenea, pe tronsonul orar in care au fost difuzat grupajul informativ de Stiri, Kanal D s-a clasat pe locul doi pe celelalte doua segmente de piata monitorizate, National si All Urban.
Ieri, in intervalul 12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 1,4% rating si 13,6% cota de piata, in randul publicului de la orase cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 1,7% rating si 11,0% cota de piata, pe targetul National, si 1,6% rating si 11,1% cota de piata, pe targetul All Urban. O medie de peste 300.000 de romani au urmarit ieri “Stirile Kanal D” de pranz, in intervalul orar mai sus mentionat.
Target Comercial
18-49 Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Kanal D | 1,4 | 13,6 | 64 | |
Pro TV | 1,1 | 10,2 | 49 | |
Romania TV | 1,0 | 9,2 | 44 | |
STIRILE KANAL D 12:00 | Antena 1 | 0,9 | 8,8 | 42 |
12:00-13:00 | Antena Stars | 0,8 | 8,0 | 38 |
Source: Kantar Media Romania
Date: 22.08.2017
Target National
National | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Romania TV | 1,8 | 11,3 | 324 | |
Kanal D | 1,7 | 11,0 | 314 | |
Pro TV | 1,7 | 10,4 | 299 | |
STIRILE KANAL D 12:00 | Antena 1 | 1,0 | 6,5 | 185 |
12:00-13:00 | Antena Stars | 0,8 | 5,0 | 144 |
Source: Kantar Media Romania
Date: 22.08.2017
Target All Urban
All Urban | Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
Romania TV | 2,0 | 13,5 | 190 | |
Kanal D | 1,6 | 11,1 | 157 | |
Pro TV | 1,4 | 9,5 | 133 | |
STIRILE KANAL D 12:00 | Antena 1 | 0,9 | 6,2 | 88 |
12:00-13:00 | Antena Stars | 0,8 | 5,2 | 73 |
Source: Kantar Media Romania
Date: 22.08.2017