Te-ai întrebat vreodată care sunt produsele indispensabile unui organizator de evenimente, fără de care pur și simplu nu ar putea supraviețui mediului festivalier? Dacă nu ai avut această curiozitate, agenția clujeană de marketing Loopaa s-a gândit în locul tău și a creat un survival kit care include articolele esențiale pentru ca eroii din spatele oricărui eveniment reușit să își poată desfășura activitatea.
Intitulat sugestiv “Survival kit-ul organizatorului de evenimente”, trusa se adresează tuturor celor pentru care fiecare zi este una tumultoasă, agitată, dinamică, plină de întâlniri în toate colțurile țării, de experiențe unice, de oboseală dusă la extrem, dar și de satisfacții pe măsură. Fie că sunt implicați în organizarea unui festival, a unei conferințe, a unei competiții, a unui concert sau a unei acțiuni caritabile, kit-ul le oferă toate produsele necesare pentru a trece cu brio peste orice obstacol.
Survival kit-ul este format dintr-o pălărie și o pereche de ochelari de soare care să îi protejeze de arșița din timpul zilelor fierbinți de vară, o eșarfă și o pătură de picnic care să le țină de cald târziu în noapte, respectiv un tricou, prieten de nădejde indiferent de vreme, de anotimp sau de momentul zilei. De asemenea, mai sunt incluse un lanyard, simbolul anduranței lor organizatorice, împreună cu al său confrate, card holder-ul, un wristband, demn de veritabilul maratonist din ei, o husă pentru șaua de la bicicletă, pentru plimbări cu stil, și o sacoșă textilă, să aibă unde să le țină pe toate.
Inedita strategie de marketing, concepută pentru a promova imaginea companiei Broda, o firmă al cărei principal obiect de activitate este realizarea și livrarea de materiale publicitare, a fost implementată prin intermediul unui landing page prin care organizatorii de evenimente sunt îndemnați să își revendice kitul. Atrași de inedita idee, aceștia s-au înghesuit să intre în posesia kit-ului, astfel că în doar două săptămâni au fost înregistrate nu mai puțin de 30 de cereri de la organizatorii din toată țara.
Campania nu s-a finalizat încă; doritorii au posibilitatea să solicite în continuare „Survival kit-ul organizatorului de evenimente” până în data de 24 iulie, accesând platforma survivalkit.broda.ro. Tot ce trebuie să facă este să completeze formularul și să indice ce mesaje vor să fie imprimate pe articolele din kit, iar trusa va ajunge la ei acasă.
Despre Loopaa
Loopaa, “Your Dedicated Marketing Agency”, este un loc de joacă pentru o adunătură de dependenți de marketing și publicitate ce oscilează între stări de euforie și momente de depresie cruntă. Unde mai pui că se găsesc mereu metode noi de a ne satisface viciile. Astăzi poate că e social media marketing-ul. Mâine pot fi aplicațiile mobile cu realitate augumentată. Cine știe ce ne aduce săptămâna viitoare?! Pe scurt, ne ocupăm de creative marketing.