Clienții pot găsi în restaurante cele mai iconice jucării din ultimele patru decenii
București, 7 noiembrie 2019 – McDonald’s lansează în ediție limitată colecția surpriză Happy Meal cu cele mai populare jucării Happy Meal din ultimele patru decenii. Acțiunea marchează aniversarea a 40 de ani de la vânzarea primul Happy Meal în lume. Colecția surpriză Happy Meal va fi disponibilă în peste 90 de țări pentru o perioadă limitată de timp, începând de joi, 7 noiembrie, în funcție de stocurile disponibile.
Colecționarii mici și mari sunt invitați în restaurante pentru șansa de a obține una din cele 15 jucării surpiză Happy Meal:
- Cowboy McNugget (McDonald’s): 1988
- Fireman McNugget (McDonald’s): 1988
- Mail Carrier McNugget (McDonald’s): 1988
- Hamburger Changeable (McDonald’s): 1989
- Grimace (McDonald’s): 1990
- Dino Happy Meal Box Changeable (McDonald’s): 1991
- McDonald’s Hot Wheels Thunderbird (Mattel): 1993
- Hamburglar (McDonald’s): 1995
- Power Rangers (Hasbro): 1995
- Space Jam Bugs Bunny (Warner Brothers): 1996
- Patti the Platypus (Ty Beanie Baby): 1997
- Tamagotchi (Bandai): 1998
- My Little Pony (Hasbro): 1998
- Furby (Hasbro): 1999
- Hello Kitty (Sanrio): 2013
„Părinții ne spun mereu că își amintesc cu drag de jucăriile preferate”, a declarat Colin Mitchell, Vicepreședinte Senior, Global Marketing McDonald’s. „Descoperirea unei surprize Happy Meal poate fi un moment memorabil pentru întreaga familie. Sperăm că aceste jucării sunt vor fi prețuite și vor rămâne în amintirea copiilor pentru mult timp.”
„Ne bucurăm să sărbătorim și în România aniversarea Happy Meal, un produs iconic pentru McDonald’s în lume”, a declarat Mihaela Lungu, Marketing Director Premier Restaurant România. „Ne dorim ca jucăriile din această colecție să îi bucure deopotrivă pe cei mici și cei mari și să aducă multe zâmbete pe chipurile clienților noștri.”
Lansat pentru prima dată ca Circus Wagon Happy Meal, în iunie 1979, în Statele Unite, variantele inițiale ale Happy Meal au constat într-o cutie decorativă cu diverse jucării, precum titirezi sau radiere cu personaje din McDonaldland. Amprenta globală Happy Meal s-a extins în peste 38.000 de restaurante din peste 100 de țări din lume, cu jucăria iconică reprezentând simbolul surprizei, al jocului și al distracției.
Happy Meal este îndrăgit de clienții McDonald’s din întreaga lume datorită produselor gustos și nutritive pe care le oferă. De-a lungul anilor, au fost adăugate mai multe opțiuni de meniuri echilibrate, astfel încât părinții să poată alege dintr-o varietate de oferte pentru întreaga familie. La nivel global, începând cu anul 2013, McDonald’s a vândut peste 6,4 miliarde de meniuri Happy Meal cu fructe, legume, lactate cu conținut scăzut de grăsimi și apă.