După ce la sfârşitul anului 2009 Initiative a câştigat licitaţia de media pentru toate brandurile Ferrero, Lowe, HyperActive şi Lowe PR se alătură, comunicând integrat relansarea Kinder Surprise
Lansată pe 20 august, campania a urmat traseul unui quest insuflând emoţia şi bucuria descoperirii, deopotrivă celor mici şi celor mari.
Care este Surpriza Toamnei?
… a fost întrebarea repetată timp de mai bine de două săptămâni la TV, în presă, pe stradă şi pe internet, generând un adevărat fenomen.
În decursul a două săptămâni, peste 80.000 de curioşi au vizitat şi au postat păreri pe www.surprizatoamnei.ro, o platformă online interactivă dezvoltată de echipa HyperActive. Doar în perioada de teasing, site-ul a atins un număr de 306.000 de accesări.
Dezvăluirea marii surprize a avut loc pe 4 septembrie, în cadrul unui eveniment al premierelor, asistat de reprezentanţii Guinness World RecordsTM
Atracţia evenimentului a fost Marea Vânătoare de Comori – un record mondial omologat de reprezentanţii Guinness World RecordsTM. Peste 250 de prichindei au căutat timp de aproape o oră indicii care să îi conducă la răspunsul întrebării: Care este Surpriza Toamnei?
Oul Kinder Surprise a fost descoperit de cel mai rapid participant la căutare chiar pe scena evenimentului.
Acrobatul britanic Bruce Airhead, instalaţia interactivă Colourscape (un labrint multicromatic adus în premieră la noi în ţară) şi nu în ultimul rând, trupele Melloritm şi Mandinga au atras pe parcursul zilei peste 5.000 de părinţi şi copii în Parcul Lumea Copiilor din Bucureşti.
Toţi copiii din ţară au putut urmări live evenimentul pe site-ul campaniei www.surprizatoamnei.ro.
Activarea continuă cu o componentă ATL ţesută în jurul ideii de “creativitate” compusă din spot TV, machete de presă, proiect special de sponsorizare a filmelor Disney difuzate pe Prima TV şi o serie de proiecte speciale outdoor şi indoor, 2D şi 3D semnate de Initiative.
„Relansarea oului Kinder Surprise este un moment istoric pentru noi. Ne-am dorit să marcăm acest eveniment printr-o activare care să intre în istorie. Partenerii noştri de la Lowe şi Initiative ne-au făcut o surpriză frumoasă venind cu acest concept, istoric în adevăratul sens al cuvântului; aşteptăm cu interes lansarea următoarei ediţii Guinness World RecordsTM!” spune Camelia Dâu – Brand Manager.
Echipele Lowe & Partners, Initiative, HyperActive şi Lowe PR au dezvoltat integrat campania de relansare gestionând componentele de media, creaţie şi BTL, PR şi digital communication, lucrând în strânsă colaborare cu echipa Ferrero: Camelia Dâu – Brand Manager şi Giorgio Bistagnino – Marketing Manager.
Ca urmare a unei licitaţii organizate la începutul anului, Initiative derulează campanii de media pentru toate cele 12 branduri Ferrero prezente în România (Kinder Surprise, Kinder Chocolate, Kinder Country, Kinder Delice, Kinder Bueno, Kinder Felie de Lapte, Kinder Pingui, Kinder Maxi King, Kinder Joy, Ferrero Rocher, Rafaello, Tic Tac).