Pe 27 octombrie 2023, BusinessMark organizează la București o nouă ediție a evenimentului „Supply Chain & Logistics Forum”, în cadrul căruia specialiști din domeniu vor discuta despre provocările internaționale cu care se confruntă industria post-pandemie și cum ne putem gestiona eficient situațiile neprevăzute și să ne adaptăm strategiile astfel încât să menținem fluxul de aprovizionare cât mai stabil. În acest mediu social și economic volatil, cum pot lanțurile de aprovizionare și logistice să rămână competitive și eficiente?
Dincolo de aceste provocări, și comportamentul consumatorilor este în continuă schimbare, astfel că este esențial a înțelege noile obiceiuri de consum și să ne adaptăm strategiile de supply chain și logistică pentru a răspunde cerințelor actuale și viitoare ale pieței.
În cadrul ediției din această toamnă vorbim, totodată, despre normele ESG și impactul pe care îl au asupra mediului de business. Cum se aliniază companiile la normele ESG și ce strategii adoptă pentru a promova sustenabilitatea în lanțurile lor de aprovizionare, în contextul în care acestea generează o mare parte din amprenta de carbon?
Discutăm despre toate acestea alături de specialiști din domeniu ce vor aduce perspective valoroase și soluții la problemele actuale și viitoare din supply chain și logistică:
- Delia Dinu, Chief Operations Officer, Sezamo
- Emilian Dinică, CEGB Program Lead, PepsiCo CE
- Andrei Oprea, Manager Logistica, Europharm Holding
- Nicoleta Mitu, Logistics manager, Yazaki Romania
- Laura Simion, CEO Kruhnen Europe Logistik, Vicepreședinte ARILOG
- Adriana Palasan, Managing Partner, Supply Chain Management Center, Vicepreședinte ARILOG
- Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis România
- Flavius Creț, Contract Logistic Manager, Ekol Logistics, Vicepreședinte ARILOG
„Supply Chain & Logistics Forum 2023” este un eveniment dedicat profesionalilor din domeniul supply chain și logistică și o platformă de învățare, discuție și networking pentru: directorii logistici, managerii supply chain, managerii transport și distribuție, directorii operaționali, directorii generali, directorii financiari, managerii planificare, aprovizionare și depozite, directorii import-export, directorii comerciali și de vânzări.
Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să vizitați site-ul oficial sau să contactați organizatorii la adresa office@business-mark.ro. Grupurile beneficiază de reduceri: 10% la achiziția a 2 bilete, 15% la achiziția a 3 bilete și 20% reducere la achiziția a peste 4 bilete.
Eveniment organizat de BusinessMark
Parteneri: Mantis Group, PROVA NOV
Eveniment organizat cu susținerea: ARILOG
Parteneri media: Logistic Post, spotmedia.ro, Revista Cariere, PRwave, Ziarul Bursa, Debizz, MATEK, Jurnalul de Afaceri, Administrație.ro, EventsMax, Global Manager, Revista Piața, Transilvania Business, Top Business News, Spațiulconstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, AntreprenorînRomânia.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, AngajatorulMeu.ro, BusinessVoice