Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Supply Chain & Logistics Forum & Expo 2024: Peste 20 de profesioniști din domeniu analizează cele mai eficiente strategii pentru navigarea volatilității economice și a contextului geopolitic

Supply Chain & Logistics Forum & Expo 2024 BusinessMark

Creșterea constantă a sectorului e-commerce din ultimii ani a creat un mediu de inovație la nivel de supply chain & logistics. Noul consumator și exigențele sale la nivel de customer experience au pus presiune suplimentară pe mediul de business de a veni cu soluții eficiente pentru a respecta standardele înalte ale pieței. De la depozitare la transport, întregul lanț este în transformare, iar tehnologia are un impact inovator major. Cum s-a schimbat comportamentul consumatorului și cum va evolua acesta în perioada următoare? La ce noi obiceiuri de consum ne așteptăm și cum adaptăm strategia de supply chain & logistics? Ce impact au normele ESG asupra mediului de business și ce strategii de aliniere la standardele de sustenabilitate au companiile, mai ales în contextul în care o parte din amprenta de carbon este generată de supply chain & logistics?

Pentru a răspunde acestor întrebări, BusinessMark organizează pe 10 octombrie 2024, la București, o nouă ediție a „Supply Chain & Logistics Forum & Expo”. Evenimentul va reuni, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, 23 lideri români și internaționali ce vor împărtăși cele mai bune practici de management al lanțurilor de aprovizionare și logistică, cât și cele mai eficiente strategii pentru navigarea volatilității economice și a contextului geopolitic.

Supply Chain & Logistics Forum & Expo 2024 BusinessMark

Invitați speciali ai ediției din acest an sunt Yann De Feraudy, Președinte, France Supply Chain by Aslog, Non-Executive Director, membru al Comitetului Strategic din consiliul de administrație al grupului FM Logistic și Duygu Dökmecier, Deputy General Manager of Global Logistics, LC Waikiki.

Au mai confirmat prezența la eveniment:

  • Paul Niță, Director General, ID Logistics România, Președinte ARILOG
  • Daniel Enache, Director Spare Parts Logistics for Central Europe, Dacia
  • Ionuț Vasile, Head of Supply Chain, Leroy Merlin România
  • Dan Fotescu, Logistics Department Director, Auchan Romania
  • Emilian Dinică, East Balkans E2E Supply Chain Director, PepsiCo CE
  • Andreea Mureșeanu, Head of Logistics Distribution, Selgros Cash&Carry Romania, Vicepreședinte ARILOG
  • Luiza Pascu, Central Eastern Europe Head of Customer Solutions, Danone
  • Michael Kaiser, Director Comercial, Sezamo
  • Adriana Pălășan, Managing Partner, Supply Chain Management Center, Vicepreședinte ARILOG
  • Makis Zimianitis, Logistics Consulting Services Manager, Mantis Group
  • Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis România
  • Cristian Roșca, Supply Chain Director, Macromex
  • Oszkár Bara Lászlo, Managing Partner, APTUS, Manhattan Associates Eastern Europe, Tech Lead for Manhattan R&D, Atlanta
  • Steluța Iosif, Supply Chain Business Partner | Eastern Europe and Africa & Middle East, Nufarm
  • Victor Roca, Head of Supply Chain, Omya Calcita Romania
  • Daniel Cateliu, Director of Industrial & Logistics, CBRE Romania
  • Lucian Popa, Supply Chain Manager, Romanian Ops, A.forall
  • Mirela Scărlătescu, Supply Chain Director, Animax Pet Shop
  • Alina Necula, Country Manager for Romania, Lion’s Head Investments
  • Mirela Marica, Supply Chain Manager, ALPLA Packaging Romania
  • Cristina Hurezeanu, Area Manager, DB Schenker

„Supply Chain & Logistics Forum & Expo” reprezintă o oportunitate pentru profesioniștii din domeniu de a se conecta, de a împărtăși bune practici și de a descoperi strategii inovatoare pentru viitorul lanțurilor de aprovizionare și vizează: Directorii de Logistică și Supply Chain, Managerii de Transport și Distribuție, Directorii Operaționali și Generali, Directorii Financiari și Comerciali, Specialiștii în Planificare, Aprovizionare și Depozitare.

Pentru mai multe informații, accesați pagina evenimentului sau transmiteți un email la adresa office@business-mark.ro. Prețul standard al unui bilet este de 700 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de un extra discount, de până la 20% în funcție de numărul de participanți înscriși. Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina oficială a conferinței sau la adresa de email office@business-mark.ro.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.