Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Superstaruri ale fotbalului international se alatura unor cluburi noi

adidas anunta debutul campaniei sale globale de fotbal pentru 2007; ‘Predator vs. F50’.

Noua campanie, care reuneste cei mai buni fotbalisti ai lumii, spune povestea a doua cluburi diferite de fotbal, Predator F.C. si F50.  Echipa clubului Predator ii are printre jucatori pe David Beckham, Michael Ballack, Kaká si Juan Román Riquelme dintre multi altii, in timp ce pe lista clubului  F50 se numara vedete precum Lionel Messi, Arjen Robben, Lukas Podolski si Fred. Ambele cluburi au personalitati extrem de diferite. La fel de diferite sunt si culorile de club si emblemele care personifica caracteristicile celor doua ghete de fotbal ce lupta una impotriva celeilalte pentru a se alege cel mai bun club de fotbal al lumii.

Campania foloseste cele doua ghete diferite de fotbal, Predator si  +F50 TUNIT, pentru a identifica doua stiluri unice de joc. Acest lucru imparte lumea fotbalului in doua echipe diferite: Predator sau F50. Predator simbolizeaza spiritul de echipa, determinarea si precizia, in timp ce  echipa F50 favorizeaza flerul, extravaganta  si viteza. Aceste personalitati distincte sunt surprinse in moto-urile celor doua cluburi.
Predator: “Fiecare echipa are nevoie de un erou!”.
F50: “Fiecare erou are nevoie de o echipa!”.

“Emotia fotbalului se bazeaza pe competitia dintre echipe. Mari rivalitati fotbalistice exista peste tot in lume. Prin campania  ‘Predator vs. F50‘ continuam sa comunicam idea de echipa precum si atitudinea brandului nostru, Impossible is Nothing, intr-un mod inovativ”, a afirmat Erich Stamminger, Presedinte si CEO al brandului adidas, membru in bordul executiv al Grupului adidas.

Andy Fackrell, 180 Executive Creative Director adauga: “E o intrecere cu greutate; cele mai bune ghete de fotbal isi lauda una alteia  meritele. Ambele au personalitati distincte; lider versus rebel”.
        
‘Predator vs. F50’ este o campanie integrata de advertising, desfasurata global, ce include versiuni globale si locale de print, retail, PR si on-line si a inceput la 15 noiembrie 2006. Campania a fost dezvoltata de agentia independenta de advertising global, 180 Amsterdam.

Bucuresti, 22.3.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.