Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori și distribuitori de produse pentru copii mici, estimează o majorare de 5% a pieței produselor de îngrijire a copiilor mici în primul semestru (S1) din 2018, față de aceeași perioadă a anului trecut. Pe acest fond de creștere, Superfood a încheiat S1 cu vânzări în valoare de aproximativ 11,5 milioane de euro (54 milioane lei), mai mari cu 7% față de S1 2017. Compania continuă astfel tendința ascendentă conturată în primul trimestru al anului, precum și investițiile în consolidarea afacerii prin dezvoltarea mărcilor aflate în portofoliu. Investițiile aferente celui de-al doilea trimestru (T2) din 2018 se ridică la circa 300.000 euro (1,5 milioane lei), totalul sumei investite în S1 2018 ajungând astfel la aproximativ 537.000 euro (2,5 milioane lei).
„Am încheiat primul semestru al anului cu afaceri în creștere, așa cum prognozam. Sunt bucuros că în 2018 Superfood Company a reușit să își majoreze vânzările cu 7%, procent aflat peste nivelul de creștere a pieței pe care activăm, ceea ce înseamnă că ne-am mărit cota de piaţă, nu doar că am urmat o tendință. Sunt încrezător că această evoluție bună va continua și în următoarele șase luni, dar e greu să facem estimări deoarece piața produselor pentru copii, deși este stabilă în acest moment, este plină de provocări”, a declarat Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company.
Printre factorii de natură să influențeze pozitiv evoluția pieței putem menţiona un mediu economic predictibil în care toate deciziile să fie argumentate solid, precum și creșterea responsabilității individuale la locul de muncă. Potrivit reprezentaților Superfood Company, dezvoltarea pieței ar putea fi încetinită de tulburările social-politice care se materializează prin fluctuații de curs valutar, creșterea dobânzilor care afectează puterea de cumpărare și decizia românilor de a-și întemeia o familie şi implicit de a avea copii.
În următoarele luni, Superfood are în plan continuarea investițiilor, precum și extinderea depozitului central situat în București, în zona Pantelimon. Baby Nova a fost gama cea mai bine vândută din portofoliul companiei în S1 2018. Aceasta cuprinde o varietate de suzete, biberoane, tetine şi accesorii.
“Cea mai mare parte a investițiilor noastre vizează în prezent dezvoltarea gamelor de produse pe care le avem în portofoliu. Este foarte important ca soluțiile pe care le oferim clienților să fie personalizate pentru fiecare nevoie sau problemă pe care aceștia ar putea-o avea. Așadar căutăm întotdeauna să aducem produse inovatoare şi de o calitate superioară, de la producători care investesc permanent în cercetare şi dezvoltare”, a subliniat Daniel Dărăban.