Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Superbrands România a desemnat campionii reputației de brand

Superbrands 2024

Ediția 2024-2025 în plină desfășurare

Superbrands, program derulat în România de către agenția de comunicare strategică BDR Associates, anunță intrarea în etapa finală de pregătire a Volumului 11 al Superbrands România, 2024-2025. Volumul este dedicat acelor branduri eligibile pentru statut de Superbrand pe care coordonatorii programului derulat în piața locală le invită să își prezinte povestea de succes, devenită model reputational, prin cultura și practica de branding. Volumele Superbrands publicate în peste 90 de țări la nivel global celebrează brandurile comerciale și de business care și-au construit o puternică reputație, în raport cu consumatorii și cu partenerii de afaceri, investind în reputație, încredere, calitate și diferențiere în piață.

Superbrands 2024

În cadrul ediției 2020-205, selecția brandurilor a fost realizată cu sprijinul Consiliului Onorific al Superbrands, format din 30 de prestigiosi lideri în business din diverse industrii, specialiști în marketing și branding, precum și al Ipsos, institutul de cercetare partener oficial al programului Superbrands pentru România, asigurându-se astfel obiectivitatea procesului de evaluare a excelenței în branding, la nivel de produse și servicii precum și la nivel corporativ.

„Longevitatea programului Superbrands în România, aflat sub egida organizației globale, este dovada angajamentului faptic, nu doar declarativ, al operatorilor din sectorul de afaceri, pentru reputația devenită misiune, transformând-o în promisiune îndeplinită, în raport cu consumatorii, sau cu partenerii de afaceri. Suntem, la BDR Associates, martorii unei creșteri fără precedent a valorizării reputației în afaceri, un fenomen în ascensiune, de la un an la altul, și în România. Este foarte încurajatoare și ponderea pe care brandurile românești încep să o câștige în Programul Superbrands, companiile românești echilibrând reputațional oferta celor străine, în raport cu consumatorul român. Podiumul Superbrands pe care, de aprope 20 de ani, BDR îl construiește obiectiv pentru excelența în branding, este ocupat astăzi, de branduri autohtone, la egalitate, calitativ, cu marile branduri globale. Sunt fericită să văd cum pionieratul nostru de acum aproape 20 de ani, și drumul lung și anevoios parcurs de noi, în promovarea reputației în toate segmentele de afaceri a devenit astăzi emblematic și în România,” a declarat Cătălina Rousseau, Președinte & CEO BDR Associates, Country Manager Superbrands România.
Noul Volum Superbrands constituie, ca și cele anterioare, o declarație a excelenței reputaționale construită pe valori fundamentale. Volumul va include câteva dintre brandurile desemnate eligibile pentru statutul de Superbrand, pe baza criteriilor universale: reputație, încredere, calitate, diferențiere pe piață și angajament față de sustenabilitate (criteriul ESG). Lista completă a brandurilor eligibile, atât în secțiunea Consumer, cât și în secțiunea Business, va fi publicată în volumul Superbrands România, ediția 2024-2025, care va fi lansat în 2025.

Un moment de referință al programului va fi Gala de acordare a Trofeelor Superbrands, care va avea loc în primăvara lui 2025. Ca la fiecare ediție, evenimentul va reuni elitele în branding, lideri ai mediul de afaceri, parteneri strategici, o serie de personalități din diverse domenii și din mass media reuniți la sărbătoarea excelenței și succesului în branding.

O manifestare de impact global

Superbrands este un program de mare anvergură, recunoscut la nivel global ca fiind unicul arbitru al performanței în cultura de brand, aducând înalta recunoaștere, la nivel internațional, celor mai puternice branduri din lume. Cele mai recente ediții ale volumelor Superbrands au fost lansate în 2024, în țări precum: Polonia, Grecia, Ungaria, Bosnia, Slovenia, Portugalia, Slovacia, Cehia, Germania, Thailanda, Singapore, Malaezia, UAE, Angola, Indonezia, alte piețe de pe alte continente.

Despre studiul Superbrands:

Lista brandurilor eligibile pentru statutul de Consumer Superbrand a fost elaborată pe baza metodologiei internaționale Superbrands, care cuprinde două etape importante. În prima etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 30 de profesioniști din diferite industrii, precum management, marketing, publicitate, comunicare, branding, media, consultanță, a asigurat selecția calitativă a listei de branduri constituite de catre Ipsos Romania, evaluând 1.804 branduri comerciale provenite din 61 de categorii. Criteriile luate în considerare în procesul de selecție au fost reputatie, încredere, calitate și diferențiere pe piață, conform metodologieie globale a Superbrands. În urma acestei selecții, cele 968 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piață, realizata online de către Ipsos, pentru Superbrands România, pe un eșantion reprezentativ de 1.500 de consumatori români, din mediul urban.

Separat, reprezentanții Consiliului Superbrands au votat brandurile de business, luând în calcul și sustenabilitatea (criteriul ESG). Lista completă a brandurilor votate ca eligibile, atât pentru secțiunea Consumer cât și pentru secțiunea Business, va fi publicată în volumul Superbrands România, ediția 2024, care va fi lansat în 2025.

Dintre acestea, acelor branduri invitate să intre în Program și în Cartea Superbrands li se va conferi Stamp-ul Superbrands, pentru 2024, pe care îl vor putea utiliza pe termen nedeterminat, în campaniile lor de promovare. De asemenea, ele vor fi onorate cu trofee Superbrands la Gala aniversară de 20 de ani a Superbrands, ce va avea loc în primăvara anului 2025. Ca la fiecare ediție precedentă, rezultatele cercetării derulate în România, personalitățile ce au format Consiliul de onoare, precum și Volumul 11 al Superbrands România, odată produs vor fi publicate pe website-ul global al organizației Superbrands Internațional.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.