Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Superbrands lanseaza editia a 6-a a programului  Superbrands pentru Romania

Superbrands

Compania Ipsos a devenit noul partener pentru cercetarea de piață

A fost constituit consiliul de onoare Superbrands

Romania se alatură celor peste 85 de țări care au derulat programe Superbrands în ultimul an

Superbrands România lansează ediția a 6-a a Programului Superbrands. Noul program Consumer Superbrands evaluează performanţa brandurilor de produse şi servicii care se adresează direct segmentului consumatorului final, atât din perspectiva profesioniştilor, cât şi a consumatorilor. Criteriile de eligibilitate care se aplică în procesul de selectare a brandurilor intrate în cursa pentru statutul de Superbrand sunt: reputaţie, încredere, calitate şi diferenţiere pe piaţă, considerate în toate programele din lume.

S-a constituit Consiliul de onoare Superbrands pentru România, alcătuit din 24 de personalităţi marcante din mediul de afaceri, profesioniști în management, marketing, comunicare, branding și presă, care au fost invitate să se alăture programului și să evalueze peste 1500 de branduri ce vor intra în faza cercetare de piață, pe baza criteriilor Superbrands.

Noul partener ales de Superbrands Romania pentru cercetarea de piață este compania Ipsos, filiala locală a Ipsos Group, a 3-a cea mai mare companie globală independentă specializată în studii de cercetare de piaţă, care a câştigat recent licitaţia organizată de Superbrands România. Ipsos va derula pentru Superbrands România studiul de piață în urma căruia brandurile performante, conform criteriilor Superbrands, vor fi desemnate eligibile pentru statutul de Superbrands în România. Primele rezultate ale evoluției programului vor fi anunțate în luna iulie 2013, iar rezultatele finale ale cercetării Superbrands vor fi disponibile în septembrie 2013.

În prezent, programele Superbrands se desfăşoară în peste 86 de ţări. Printre țările în care se derulează programe concomitent cu programul Superbrands din România şi care vor publica noi ediții ale cărţii Superbrands sunt: Australia, Austria, Brazilia, China, Cehia, Coreea, Egipt, Germania, Grecia, Ungaria, India, Israel, Guatemala, Japonia, Iordania, Marea Britanie, Polonia, Portugalia, Serbia, Slovacia, Spania, SUA.

Cele mai recente evenimente tribut organizate de către organizația internațională Superbrands pentru a onora brandurile performante și a oferi trofee Superbrands s-au derulat la Belgrad (aprilie 2013) și la Istanbul (mai 2013).

Organizaţia Superbrands operează în peste 100 de ţări ale lumii, stimulând în mod proactiv, de peste 20 ani, dezvoltarea pieţelor locale prin programe specializate de branding şi prin publicarea volumelor Superbrands care omagiază reputația brandurior, precum și industria comunicării din fiecare țară.

Despre Superbrands România

Intrata si în România în 2005, prin agentia de comunicare strategica si relatii publice BDR Associates, organizatia dezvolta programe consacrate pietei romanesti si culturii de branding locale. Programele derulate pana acum, care includ trei editii Consumer Superbrands (2006, 2010, 2012) si doua editii Business Superbrands (2007 şi 2008), au oferit peste 250 de modele de succes în branding şi comunicare. Programele Superbrands în România au reunit aproape 120 de specialisti si profesionisti în management, marketing, comunicare, branding si alte domenii.

Mai multe informatii despre programul Superbrands România sunt disponibile pe //www.superbrands.com/ro.

Bucuresti, 13.06.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.