Pe 1 octombrie 2010, pe www.PCNews.ro, începe a 3-a ediție SuperBlog – competiția anuală de blogging care descoperă și promovează cele mai creative minți din spațiul online românesc. Susținută deopotrivă de bloggeri și de mediul de business, SuperBlog 2010 își așteaptă la start participanții dornici de afirmare pentru două luni de competiție fair-play pe meleagurile fanteziei online și premii în valoare totală de peste 10.000$.
Cine are blog și inspirație să-și ascută mintea și condeiul și să se pregătească să-și dovedească talentul. Între 1 octombrie și 1 decembrie a.c., pe site-ul www.PCNews.ro. Tot acolo, bloggerii dornici să participe pot găsi toate informațiile necesare înscrierii. Deja și-au anunțat participarea peste 100 de bloguri, iar lista rămâne deschisă.
Ca și în anii trecuți, proiectul SuperBlog este susținut de nume răsunătoare pe piața românească și internațională: ASUS, Toyota, AMD, Real Hypermarket, Hostway și Blogway, Nintendo ș.a. sunt doar câteva din brandurile care susțin evoluția blogosferei și spiritul de competiție fair-play.
La rândul lor, bloggerii par nerăbdători să-și afirme talentul, să-și prezinte atuurile juriului și să-și creeze noi oportunități de promovare și dezvoltare. Pe 1 octombrie, SuperBloggerii sunt așteptați la start cu teme care mai de care mai incitante și premii pe măsură – vouchere pentru produse în valoare totală de peste 10.000$, oferite pentru achiziții din magazinul online www.azerty.ro. “Veteranii” SuperBlog știu deja ce au de făcut: redactează articole pe temele propuse de sponsori, aceștia le jurizează, iar finaliștii sunt recompensați pe măsura efortului lor. Dincolo de competiție, bloggerii pot să-și exprime liber opiniile privind produsele sau serviciile companiilor și, totodată, să comunice cu cei care le citesc și notează posturile, creând astfel premisele unui posibil parteneriat.
Declarații sponsori
“Suntem încântați să facem din nou echipă cu blogosfera, recompensând în egală masură atât talentul, cât și perseverența bloggerilor. Creativitatea, una din valorile fundamentale ale ASUS, va fi, ca și la edițiile anterioare, principiul decisiv în jurizarea participanților la SuperBlog 2010.” – Octavian Dunăre, Marketing Specialist ASUS România
"Pentru Toyota, participarea la SuperBlog 2009 a reprezentat o premiera in comunicarea cu si prin intermediul bloggerilor, iar creativitatea si implicarea acestora ne-au depasit asteptarile. Sustinem in continuare blogosfera romaneasca si competitia SuperBlog cu increderea ca avem in continuare de descoperit perspective inedite, opinii pertinente si, in ansamblu, o perceptie publica directa, personala si extrem de importanta pentru noi asupra valorilor Toyota." – Ana Maria Toma, PR & Events Coordinator Toyota Romania
“Participarea la cea de-a doua ediţie a SuperBlog ne-a demonstrat că blogosfera românească este activă, creativă, foarte competitivă şi are un dezvoltat simţ al umorului. Am aşteptat cu nerăbdare ediţia din acest an, le urăm succes participanţilor şi sperăm ca implicarea real,- în această competiţie să devină una tradiţională.” – Mirela Şurghie, Media Manager real,- Hypermarket România
„De ce SuperBlog? Pentru că susține blogosfera și noi tocmai asta ne dorim – este unul dintre principalele obiective ale Blogway. Cu cât mai multe companii investesc în astfel de inițiative, comunitatea online românească va deveni mai profesionistă, mai stabilă și mai matură. Sperăm să vedem curând un nou val de bloggeri, care să aducă un suflu nou în zona de conținut online.” – Ioana Hreninciuc, Marketing Manager Hostway România
„Tara Fashion consideră această competiție foarte interesantă și ne bucurăm să participăm și în acest an în calitate de sponsor. Credem în acest gen de competiție și susținem blogosfera din România, care evoluează de la an la an. Ne-am pregătit în acest an cu un nou site, un nou look, sperăm ca acest lucru să-i inspire pe cât mai mulți bloggeri și… așteptăm cu emoție să înceapă.” – Roxana Cojocaru, director general Tara Fashion
Declarații organizatori
“Dacă în primii doi ani SuperBlog a fost o încercare temerară, cea de-a treia ediție vine să le confirme chiar și celor mai sceptici că este o competiție de succes, care evoluează continuu. Suntem nerăbdători să-i regăsim în concurs pe SuperBlogerii care au participat la edițiile anterioare și, totodată, să cunoaștem noile talente care li se vor alătura anul acesta. SuperBlog poate fi un spațiu de afirmare pentru tinerele penițe din blogosferă, un loc de joacă pentru mințile creative, o platformă de comunicare și de promovare în mediul de business” – Claudia Pătrașcu, Communication Manager SwissPlan.biz
“Salutăm și susținem noua ediție SuperBlog cu entuziasmul cu care abordăm proiectele online deosebite. Prin soluția tehnică Rack.ro încurajăm creativitatea și comunicarea la potențial maxim” – Ionuț Paraschiv, director PC HARDWARE (Rack.ro)
Care vor fi cei mai originali bloggeri urmează să descoperim începând din 1 octombrie a.c., la SuperBlog 2010.
Sponsori: ASUS, Toyota, AMD, Real Hypermarket, Hostway Romania (prin brandul Blogway), Azerty.ro, BlogMoney, TNT Games (distribuitor Nintendo), Edimax, Oktal.ro, Borealy Gifts, Tara Fashion.
Parteneri media: TVR – Zon@IT, revistele Connect și Photo Magazine, RadioLynx.ro, www.121.ro și castigatorii editiilor trecute SuperBlog: www.ArenaIT.net și respectiv www.MoneyWatch.ro.
Organizatori: PCNews.ro și SwissPlan.biz, cu sprijinul RACK.ro și al Bibliotecii Metropolitane București.