Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Super-bloggerii salvează bani și timp, o campanie semnată Republika

“Super-bloggerii salvează bani și timp”, cea mai recentă campanie creativă implementată de Republika, a prezentat aplicația Online B@nking a UniCredit Bank printr-o serie de povești cu twist super-eroic.

Timp de o lună, bloggerii Cristi China, Victor Kapra, Cristi Șerb și Simona Tache s-au transformat în super-eroi cu ajutorul aplicației.

În campania creată pentru brandul UniCredit Bank, bloggerii au prezentat beneficiile Online B@nking, reinterpretate ca super-puteri care îi ajută să salveze bani și timp pentru lucrurile cu adevărat importante:
· Cristi China a devenit “Super-Chinezu” și puterea lui a fost super-eficiența: butonul unic de plăți este arma lui de super erou, care l-a ajutat să rezolve mai rapid ceea ce trebuie, ca să aibă mai mult timp pentru ceea ce contează.


· Victor Kapra s-a transformat în “Super-Victor” și a avut super-control asupra banilor: acum, el știe exact cât, când, unde și pe ce a cheltuit și nu-și mai depășește niciodată bugetul.


· Cristi Șerb a devenit “Super-Cristi” și a avut puterea de super-multitasking: a plătit toți furnizorii în doi timpi și trei mișcări, pentru ca toate să meargă strună – atât viața de familie cât și finalizarea construcției casei.


· Simona Tache a devenit “Super-Simona”, iar puterea ei specială a fost aceea de a-i ajuta pe ceilalți să uite de tentațiile de moment și să economisească pentru lucrurile pe care și le doresc cu adevărat.


Și cum super-eroi fără benzi desenate nu există, cei patru bloggeri au publicat săptămânal câte un episod de bandă desenată, în care și-au folosit super-puterile în situații ce țin de finanțe și de viața lor personală. Totodată, benzile desenate prezintă și situații în care super-eroii au ajutat alte persoane în a-și atinge obiectivele financiare sau personale. În plus, vloggerul Zmenta nu s-a lăsat nici el mai prejos: văzând faptele eroice ale colegilor de breaslă, a decis să devină și el Super-Zmenta, într-un spoof video.

“Ne-am gândit la acest joc pentru că a controla timpul și banii sunt calități care te-ar putea recomanda ca super erou contemporan. Să poți să plătești rapid și simplu fără să te mai întrebi «Stai puțin, despre ce fel de plată este vorba? Dau click aici sau aici?» este ceva pentru care poți să fii cel puțin invidiat. Să faci economii pare mai degrabă o poveste auzită demult la bunici, iar să înțelegi pe ce se duc banii o provocare ce îți dă fiori. Când am proiectat noua aplicație de Online B@nking am avut în gând toate aceste lucruri: să fie simplu, să ne ajutăm clienții să înțeleagă în ce fel își cheltuie banii și să reușească apoi și să economisească”, spune Alexandru Mihalache, Head of Multi Channel Banking UniCredit Bank România.

Prin aplicația Online B@nking, UniCredit Bank pune la dispoziția clienților mai mult decât un tool de tranzacționare: o platformă care oferă asistență completă, de la plăți curente până la soluții inovatoare de gestionare a cheltuielilor și economisire mai ușoară. Această campanie și-a propus să prezinte toate aceste funcționalități în contexte din viața reală, cu care oricine se poate identifica, însă cu niște soluții surprinzătoare.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.