Prietena SUNSILK iese in lume cu FRIENDS Advertising
SUNSILK si-a propus vara aceasta sa ia tara la pas pentru a-si surprinde consumatoarele prin intermediul celei mai mari actiuni de promovare directa realizata in cei doi ani de viata si prilejuita de relansarea marcii din luna Mai – activarea nationala derulata sub platforma de comunicare "Ce-si doresc femeile?".
Pe langa actiunile derulate in magazinele din intreaga tara, prin care toate femeile din Romania sunt incurajate sa vina mai aproape de noua SUNSILK, echipele SUNSILK vor fi prezente pe terasele si in zonele comerciale din cele mai importante 13 orase din Romania cu "Punctele de Intalnire" SUNSILK – spatii dedicate exclusiv femeilor, unde acestea pot obtine sfaturi profesioniste legate de ingrijirea parului, intr-o atmosfera placuta, plina de surprize.
Marea provocare a marcii adresata femeilor este sa isi analizeze propriile dorinte si sa raspunda la intrebarea pusa de SUNSILK: "Ce-si doresc femeile?" – "votul national" urmand sa-si gaseasca rezultatele la inceputul lunii Septembrie.
Comandat de Unilever South Central Europe si coordonat de FRIENDS Advertising, programul acopera magazine in intreaga tara, insumeaza 3 luni de activitate pe teren si o echipa de aproape 400 de oameni.
SUNSILK reuseste sa atraga in acest proiect, pe langa cei de la FRIENDS, si alte 6 agentii specializate: JWThompson Praga – strategie, Mindshare – media, Ad-venture – implementare BTL, Grup 7 – implementare BTL, Mailers – servicii de logistica pentru promotie.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Superbrands România a desemnat campionii reputației de brand
Peste 50.000 de copii din mediul rural au primit cărți și rechizite prin campania „Dăm aripi educați...
5 motive pentru care un animal nu este un cadou inspirat de Crăciun. Red Panda lansează un nou apel ...
OPPO Find X8 Pro aduce emoția pe ecranele din România cu spotul #FINDable
FCB Bucharest semnează campania de lansare pentru Zinba®, cel mai nou produs marca Antibiotice Iași
Lucian Mîndruță și Digi FM aduc bucurie și magie copiilor din satele uitate, în Turul Târgurilor de ...
Philips România, împreună cu Asociația Viitor Plus au plantat 1.700 de copaci în județul Dolj
„Fructele iubesc Granini. Tu pe cine iubești?”: noua campanie de Crăciun îndeamnă românii să facă o ...