semnat de Graffiti BBDO
Graffiti BBDO semnează cel mai recent spot realizat de Scandia Română.
Axat pe ideea de tradiţie, spotul « Sunete » pentru Paté Sibiu descrie valorile zonei Sibiului şi, implicit, ale brandului Paté Sibiu, « Marcă românească de tradiţie ». Dinamic, spotul înfăţişează un spaţiu idilic, în care oamenii, surprinşi în diverse ipostaze ale activităţii lor zilnice, se află în deplină armonie cu natura.
Spotul a fost filmat în Mărginimea Sibiului, la Păltiniş şi la Muzeul Satului din Sibiu. A fost aleasă aceasta locaţie pentru a aduce în prim plan zona de origine a paté-ului Sibiu, recunoscută pentru ţesut, oierit, morărit etc. Paté-ul Sibiu este un produs de tradiţie, tradiţie reflectată nu numai prin reţeta originală, ci şi prin experienţa şi profesionalismul de care Scandia Română dă dovadă de aproape un secol.
Pe lângă imaginile ce par rupte din basm, povestea spotului se bazează în egală măsură pe componenta muzicală, ce contribuie la realizarea unui executii surprinzatoare inca din prima secundă. Editat în variantă de 40 de secunde, spotul rulează din 1 august pe posturile Pro TV, Acasa TV, Prima TV, Realitatea TV, National Geografic, National TV, AXN şi Discovery.
Filmările au fost realizate în numai două zile de casa de producţie Carlo Production, cu Alexandru Maftei ca regizor. Nu au lipsit nici peripeţiile. Filmarea turmei de oi, a cailor care aleargă liberi, punerea în funcţiune a unei mori vechi de 300 de ani au reprezentat momente amuzante dar care au necesitat o adevărată mobilizare de forţe.
Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la realizarea spotului a fost formată din:
Bogdan Mirică – Creative Director, Diana Cristea – Art Director, Adina Basag – Copywriter, Liviu Isop – A / V Producer, Sorin Psatta – Strategy & Research Director, Claudia Avram – Account Manager.
{mosloadposition user10}