12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor
Gerald A. Michaelson si Steven W. Michaelson
Editura Brandbuilders
Parafrazand unul dintre principiile prezentate si aplicarea lui, as putea spune ca aceasta carte „iti permite sa te concentrezi sau sa te imprastii”. S-a scris mult pe teme ce tin de razboi, de strategii si de modalitati de castig.
Castigarea unor noi clienti este o lupta permanenta. Atragerea si pastrarea clientilor de fapt este terenul razboiului. Cum faci sa castigi? Pornind de la lucrarea lui Sun Tzu (Arta razboiului) si aducand si numeroase alte citate si exemple in discutie, autorii acestei lucrari, Gerald A. Michaelson si Steven W. Michaelson, reusesc sa puna cap la cap 12 principii foarte utile in lupta pentru clienti. Acestea sunt prezentate pe larg, organizate logic. Se ofera exemple: din razboi si din afaceri.
Se citeaza la un moment dat o vorba spusa de Bismark: “Prostii spun ca invata din experienta. Eu prefer sa invat din experienta altora.” (p. 38). Si cum usor se pot identifica asemanari intre armate si strategii, este pana la urma o pierdere sa nu inveti din experienta si din invataturile lui Gerald A. Michaelson si Steven W. Michaelson (autorii) din Sun Tzu – Strategii de marketing. Idei noi pot aparea. Strategii existente ar putea fi restructurate daca se vor lua in considerare si alte aspecte (regasite in paginile acestei carti si poate necunoscute unora). Multi clienti ar putea fi castigati – sau multi dintre cei prezenti ar putea fi mult mai usor pastrati. O lucrare pentru specialistii de marketing – si nu numai. Pentru incepatori si pentru avansati. Teorie si practica la un loc (mai ales ca la final, dupa prezentarea celor douasprezece principii, exista un capitol despre Implementarea strategiilor – Exemple practice de marketing oferite de manageri de succes).
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site.
{mosloadposition user10}