POEMA si Musse
Din dorinţa de a oferi clienţilor săi o paletă cât mai largă de opţiuni când vine vorba de cumpărături, Sun Plaza Shopping Center găzduieşte, începând cu 2 noiembrie 2013, primele magazine POEMA şi Musse din Bucureşti.
Prezente deja în 7 oraşe din ţară, cele două branduri autohtone de îmbrăcăminte – POEMA, pentru femei, şi Musse, pentru bărbaţi – aduc bucureştenilor produse 100% româneşti, de o calitate superioară şi cu un design unic, ce urmează tendinţele actuale minimaliste şi urbane din domeniul modei.
Încă din anul 2003, POEMA redefineşte odată cu fiecare sezon imaginea feminităţii contemporane, bazându-se pe o calitate superioară a ţesăturilor şi pe un concept de creaţie propriu. Retailerul român oferă cele mai complete colecţii pentru femeile elegante, cu stil şi cu un deosebit simţ al individualităţii. Cămăşile, bluzele, fustele, pantalonii, rochiile casual sau de seară şi nu în ultimul rând, paltoanele şi pardesiele ce poartă semnătura POEMA, sunt făcute pentru a fi uşor de purtat şi pentru a le oferi celor ce le îmbracă o stare de echilibru şi confort. Stilurile elegant, office şi casual predomină, toate ţinutele creând un echilibru perfect între tendinţe şi confort.
„Musse Men’s Wear” transpune cele mai noi propuneri de pe podium în colecţii de haine de calitate superioară, dar la preţuri accesibile. Selecţia de articole vestimentare Musse se adresează bărbaţilor moderni care vor să fie în ton cu moda fiecărui sezon, indiferent că adoptă un stil clasic, street sau casual. Croite dintr-o varietate de materiale, forme şi culori, piesele de îmbrăcăminte abia sosite la Sun Plaza sunt perfecte pentru a crea ţinuta ideală indiferent de genul abordat.
Magazinele POEMA şi Musse sunt situate la etajul 1 al Sun Plaza Shopping Center şi se remarcă printr-un concept de amenajare interioară primitor şi relaxant, dar în acelaşi timp modern şi practic.
În plus, pentru o experienţă de shopping la un nivel superior, magazinul Mango din Sun Plaza s-a redeschis la începutul lunii octombrie, într-un spaţiu mai mare, de peste 350 de m2, oferind astfel pasionatelor de modă o gamă mult mai largă de produse de îmbrăcăminte şi accesorii, prezentate într-un nou stil.