Burson, Chadlington, Fleurot, Holmes şi Adams se alătură noii generaţii de lideri la Summit-ul ICCO 2011, pentru a dezbate tema “Relaţiile Publice preiau conducerea: Industria PR în 2020”
Summit-ul ICCO 2011, care se va desfăşura în perioada 29 – 30 septembrie la Sintra, Portugalia, reuneşte cele mai mari personalităţi din domeniul consultanţei în relaţii publice şi pe reprezentanţii noii generaţii de lideri din industria PR, pentru a dezbate tema “Relaţiile Publice preiau conducerea : Industria PR în 2020”.
Figurilor legendare ale relaţiilor publice, precum Harold Burson, Lord Chadlington, Prema Sagar, Mark Adams, Olivier Fleurot, Jean-Leopold Schuybroek şi Paul Holmes, li se vor alătura pe scena summit-ului reprezentanţii noii generaţii de lideri, printre care Rob Flaherty, Stephen Waddington, Carl Fredrik Sammeli şi Christina Forsgård.
Manageri de top din agenţii independente, companii şi reţele multinaţionale de consultanţă vor beneficia de un program cuprinzător, care acoperă o tematică extrem de variată, de la “Evoluţia relaţiilor publice în 2020” (incluzând opinii din Asia, Statele Unite ale Americii şi Europa), la “Relaţiile publice la nivelul conducerii executive (C-suite)” şi “Viitorul agenţiei independente”, până la workshop-uri pe teme cum ar fi marjele de creştere, câştigarea bătăliei pentru talent şi integrarea reţelelor de socializare în campaniile PR.
Referindu-se la Summit-ul ICCO 2011, Richard Houghton, Preşedintele ICCO, a afirmat: “Dacă ar trebui să alegeţi un singur eveniment profesional la care să participaţi anul acesta, ar trebui sa fie Summit-ul ICCO 2011. I-am reunit cei mai influenţi şi elocvenţi speakeri în domeniul consultanţei din Europa, Asia, Statele Unite ale Americii şi Australia pentru a prezenta tendinţele cele mai importante din sectorul nostru de activitate şi pentru a oferi sfaturi practice despre cum să ne raportăm la ele. Adăugaţi la toate acestea şi Global SABRE Awards şi veţi obţine un eveniment la care trebuie neapărat să participaţi.”
Programul a fost creat astfel încât să încurajeze dialogul şi să genereze sesiuni extrem de interactive, incluzând atât discuţii în plen cât şi în grupuri.
Premiile SABRE
Pe lângă conţinutul interesant şi contribuţiile unor figuri proeminente din domeniul relaţiilor publice, programul summit-ului include în premieră şi cina de gală Global SABRE Awards, în colaborare cu Grupul Holmes. Mai mult, un număr restrâns de personalităţi în domeniul relaţiilor publice vor fi incluse în prestigiosul ICCO Hall of Fame, ce onorează rezultatele excepţionale înregistrate în leadership şi contribuţia adusă dezvoltării internaţionale a consultanţei în relaţii publice.
Inregistrarea poate fi făcută on-line la www.iccosummit.org. Participanţii sunt încurajaţi să îşi confirme din timp prezenţa, întrucât numărul de locuri este limitat.
Summit-ul ICCO este un eveniment bianual ce reuneşte practicieni de vârf în domeniul consultanţei în relaţii publice din întreaga lume, pentru a dezbate problemele şi tendinţele din această industrie. Scopul nostru este acela de a reuni consultanţi în funcţii înalte de conducere pentru a genera dezbateri, pentru a împărtăşi experienţele de succes şi pentru a consolida comunitatea PR. Tematica Summit-ului din 2011 este “Relaţiile Publice preiau conducerea: Industria PR în 2020”. In acest an, Summit-ul îşi propune să privească înainte, spre ceea ce rezervă viitorul, nu doar pentru a pregăti din timp afacerile prin anticiparea tendinţelor şi pentru a identifica noi oportunităţi, ci şi pentru a ne permite să adoptăm o poziţie activă în definirea rolului Relaţiilor Publice în anii următori. Pentru mai multe detalii vă invităm să accesaţi www.iccosummit.org.
ICCO este vocea agenţiilor de consultanţă în relaţii publice din întreaga lume. ICCO reuneşte asociaţii naţionale din 28 de state din întreaga lume: din Europa, Africa, Asia, cele două Americi şi Australia. Impreună, aceste asociaţii reprezintă aproximativ 1500 de agenţii de relaţii publice.
Pentru mai multe informaţii despre ICCO şi beneficiile statutului de membru, accesaţi www.iccopr.com.