Mastercard continuă parteneriatul cu Summer Well și rămâne cardul preferat al festivalului
· Summer Well se alătură inițiativei Mastercard de accesibilizare a experienței de festival pentru persoanele cu deficiențe de auz
Pentru al doilea an consecutiv, Mastercard este cardul preferat al festivalului Summer Well, un festival cashless, care va avea loc în perioada 9-11 august, pe domeniul Știrbey. Totodată, Summer Well se alătură inițiativei Mastercard de accesibilizare a festivalurilor de muzică și oferă acces gratuit persoanelor cu deficiențe de auz, precum și asistență, printr-o echipă de interpreți mimico-gestuali care vor fi prezenți în zona de bilete a festivalului, în Sensory Playground by Mastercard, și vor interpreta melodiile artiștilor.
„Muzica este mai mult decât sunet, este energie, vibrație, mesaj și emoție, iar festivalul este locul în care toate acestea capătă o cu totul altă dimensiune. Ne bucurăm mult că un eveniment muzical atât de iubit precum Summer Well a răspuns instant invitației noastre de accesibilizare, pentru că doar împreună putem să transformăm o idee într-un standard și să construim un viitor mai bun. În plus, pentru a completa atmosfera de vacanță a festivalului, ne-am dorit să le oferim fanilor Summer Well mijloacele să experimenteze muzica altfel decât până acum, ceea ce s-a tradus printr-o călătorie guvernată de simțuri, posibilă datorită tehnologiei, în Sensory Playground.”, spune Ada Iftodi, Marketing Manager, Mastercard România.
„De 9 ediții, facem tot posibilul să le aducem celor care vin la Summer Well, artiști relevanți internațional, dar și să creăm o atmosferă completă, unde fiecare se poate bucura pe deplin de experiența Summer Well. Pentru noi, anul acesta reprezintă un nou început și modul de a le transmite persoanelor cu deficiențe de auz că festivalul este și pentru ei. Credem că este nevoie de cât mai multă implicare pentru a transforma accesibilizarea în normalitate și suntem gata să deschidem toate simțurile pe 9-11 august”, adaugă Claudia Cramaroc, Brand Manager, Summer Well.
Odată cu lansarea logo-ului audio la începutul anului, Mastercard a urcat o nouă treaptă pe scara identității de brand. Drept urmare, a creat Sensory Playground, spațiul unde muzica este experimentată prin mai multe simțuri, cu ajutorul unei sfere gigant care vibrează pe ritmul de pe scenă, o altă sferă, cu același diametru, de 2 metri, care generează vizualuri dinamice și o stație de veste SubPac ce imprimă ritmul muzicii pe corp. În plus, participanții vor descoperi colecția-capsulă Summer Vibes, semnată de Irina Voinea și The Stories of O, care include modele de tricouri, hanorace și pelerine de ploaie, cu design-uri speciale, care celebrează simțurile. Totodată, participanții Summer Well vor beneficia de cele mai noi și simple modalități de plată, iar cei care fac plăți contactless sau își fac top up pe brațară, cu cardul Mastercard, au 25% reducere la produsele din colecția dedicată. Colecția este cu atât mai specială, cu cât fondurile strânse în urma vânzării produselor vor fi donate Asociației Naționale a Surzilor din România.
Tot în Sensory Playground, festivalierii vor putea contribui la colajul „O şansă la viaţă. Începe ceva de nepreţuit”, realizat de artistul Ovidiu Solcan, pentru Mastercard, și simbol al eforturilor colective pentru construirea Primului Spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România, de către Asociația Dăruiește Viață.
O priveliște deosebită a concertelor de pe scena principală de la Summer Well este disponibilă pentru publicul din lounge-ul Bellevue, powered by Mastercard și operat de Biutiful.