Richard Denny
Editura All Beck
Daca va ganditi sa spuneti ca nu o sa cumparati aceasta carte, cred ca va referiti la ideea ca "nu astazi". Cam asa ar putea fi interpretate lucrurile daca am lua in considerare datele prezentate in chiar primele pagini ale cartii.
"Nu e suficient sa ai o minte luminata, important e s-o folosesti bine" spunea Rene Descartes – citat in cadrul lucrarii (p. 66). (Astfel de citate pot fi intalnite de-a lungul cartii – fiecare capitol se incheie cu un citat emblematic.) Iar ca sa o folosesti bine, autorul dezvolta de-a lungul lucrarii elementele ce ar trebui luate in calcul pentru a avea succes in vanzari.
Intr-o abordare gradata din punct de veder al complexitatii, se pleaca de la prezentarea vanzarii in perspectiva, a vanzatorilor neprofesionisti si a celor profesionisti. Desigur cartea se concentreaza asupra celor din urma, sfaturile cuprinse in paginile sale dorindu-se a fi de folos fiecarei persoane in activitatea sa de vanzare. Richard Denny prezinnta si "sase cilindri" ai vanzarii profesioniste, ofera detalii despre ingredientul vital al vanzarii, "identificarea afacerii" si despre cum sa obtii intalnirea de afaceri. Toate etapele unei vanzari sunt analizate – la fel ca si regulile vanzarii si multe alte elemente. Si tineti cont de ceea ce spune Vince Lombardi: "Practica nu te face perfect. Practivca perfecta te face perfect." (p. 76).
Si cum oamenii de vanzari nu se nasc, ci pot fi instruiti, aceasta lucrare este una dintre modalitatile in care se poate realiza perfectionarea in vanzari.
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti parerea dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site.
{mosloadposition user10}