George Whalin
Editura Brandbuilders
Sfaturi. Informatii. Exemple. Idei. Principii. Studii de caz.
Sau, cum de altfel se si subintituleaza lucrarea,
Cum sa-ti maresti vanzarile si profiturile si cum sa-ti uimesti clientii pe cea mai competitiva piata din toate timpurile.
George Whalin este un autor cunoscut – consultant in zona de retail. Cartea de fata, succes international, desi axata pe zona de vanzari nu este adresata doar oamenilor care vand. Ea constituie o lectura interesanta si mai ales cu idei care pot aduce beneficii si conduce spre profit si pentru cei din marketing, directorii de lanturi de magazine sau cei ce detin magazine, pentru managerii de magazine si multi altii. Sunt prezentate elemente ce tin de utilizarea tehnologiei in folosul vanzarii cu amanuntul, lucruri care tin de experienta pe care o au cumparatorii in magazine, metode de cercetare, elemente de conducere s.a.m.d.
Oamenilor de vanzari si managerilor le este oferita si perspectiva consumatorului – si de aici pot rezulta idei pentru primii care sa ii atraga, retina si determina sa achizitioneze produse pe clienti. In plus este oferita directorilor sau proprietarilor de magazine si o privire din unghiul de vedere al angajatilor.
Succesul in vanzarea cu amanuntul este un fel de harta a ceea ce se intampla in magazine, ce ar trebui sa se intample – de o parte si de alta a „baricadei” (vanzatori, manageri si clienti) – o carte de unde multi pot extrage o sumedenie de idei care le-ar putea imbunatati afacerea si spori vanzarile.
Mai mult, exista si un capitol in totalitate dedicat strategiilor, atitudinilor si actiunilor care limiteaza succesul.
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site.
{mosloadposition user10}