Publicul a cerut encore dupa proiectia „Kiddo”, primul film interactiv semnat de un regizor roman
Realizarea peliculei Kiddo a fost posibilă datorită sprijinului acordat de compania eMAG
România a participat anul acesta în premieră la Cannes cu un film interactiv semnat de Millo Simulov, care le permite spectatorilor să decidă cum se va termina povestea şi să aleagă una dintre cele 7 variante de final. Prima vizionare la Cannes s-a bucurat de un real succes, publicul solicitând o a doua seară de proiecţie a peliculei. În primă fază Kiddo va putea fi vizionat la o serie de festivaluri locale şi internaţionale, urmând să apară ulterior şi pe o platformă online sau pe DVD. Primii români care vor putea decide destinul personajului central al filmului vor fi spectatorii din cadrul TIFF(1-10 iunie 2012).
“Ne place inovaţia, ne place faptul că publicul are puterea de a alege ceea ce îşi doreşte, ne place că filmul este gândit pentru spectator şi ne încântă posibilitatea de a susţine oameni care au potenţialul de a deveni ambasadori pentru România. Este ideal pentru o companie să întâlnească proiecte care înglobează atât de multe caracteristici ale brandului, astfel că ne-am decis foarte repede să includem acest proiect în strategia noastră de sponsorizare” a declarat Lucia Ciucă, Director de Marketing eMAG.
Filmul Kiddo îi implică pe spectatori în povestea filmului într-un mod inedit. Astfel, în câteva momente cheie ale acţiunii, privitorii sunt cei care vor putea decide cursul narativ, optând pentru una dintre variantele propuse de regizorul Millo Simulov. Kiddo a fost realizat pe parcursul unui an şi jumătate, dar filmarea propriu-zisă a durat 9 zile. eMAG a susţinut financiar acest proiect, spectatorii de la Cannes hotărând în premieră destinul personajului principal cu ajutorul unor baghete în culorile roşu şi albastru, culorile corporate ale celui mai mare magazin online din estul Europei. “Am dorit să onorez sponsorul prin aceste gesturi simbolice, utilizând culorile sale pentru a ajuta spectatorii să determine finalul dorit. Cinematografia românească are nevoie de sprijin din zona mediului privat şi este natural ca proiectul să încerce să promoveze şi companiile care ţi-au fost alături, este o lecţie pe care cineaştii din lumea occidentală au învăţat-o demult”, a subliniat Millo Simulov. La cei 33 de ani ai săi, Millo Simulov este un regizor, scenarist şi producător din noua generaţie de cineaşti români.
“Prima vizionare a fost un succes şi spun asta cu toata modestia. Am fost plăcut surprins de reacţiile publicului şi s-a cerut chiar şi o a doua seară de proiecţie. Până în momentul de faţă, nu pot decât să mă bucur de interesul şi aprecierile pe care le primeşte Kiddo”, a continuat regizorul. Millo Simulov a primit două nominalizări la Festivalul de la Cannes, a doua vizând scurt-metrajul Hello Kitty, desemnat Favoritul publicului la festivalul Next din 2012. Festivalul de la Cannes se desfăşoară în perioada 16-27 mai 2012. Pe 31 mai 2012, la Cinema Studio, va avea loc şi o avanpremieră a filmului Kiddo.
Kiddo este povestea unei pături sociale din România despre care nu se discută destul de des. Subiectul are în centru copiii care se nasc în familii dezbinate şi sunt forţaţi să se maturizeze de la vârste foarte fragede. Sportul poate fi o modalitate prin care un astfel de tânăr se autodisciplinează. Kiddo este un personaj feminin de numai 21 de ani, care reprezintă singurul sprijin şi unica sursă de venit a familiei. Este pasionată de box, iar ringul resprezintă un refugiu, o modalitate prin care îşi poate exprima furia şi într-un mod constructiv.
Tema muzicală este semnată de trupa românească Les Elephants Bizarres, care au compus piesa “Wish (You were here)” special pentru Kiddo. De altfel videoclipul piesei utilizează imagini din filmul interactiv.