SUBWAY® îl aduce pe Pelé mai aproape de fanii săi din România introducând sandvișul lui favorit în restaurante: SUB cu Ton
SUBWAY®, cel mai mare lanț de restaurante din lume, face din nou echipă cu faimoasa legendă a fotbalului, Pelé, și aduce publicului din Romania SUB-ul favorit al starului: Ton. Parteneriatul este susținut de o campanie 360 ce include un spot TV, o componentă digitală, promoții în magazine și activitări pe rețelele de socializare, toate avându-l ca numitor comun pe legendarul Pelé. Alături de SUB-ul favorit al lui Pelé, campania redă cele mai importante evenimente din cariera lui, momentele care i-au adus faimă mondială și au născut emoții în sufeletele a milioane de oameni din întreaga lume.
Idolul internațional al fotbalului și-a pus semnătura pe SUB-ul cu Ton, creat special după propria sa rețetă: Ton și salată pe pâine italinească, condimentate cu sare și piper. Pelé a intrat în familia SUBWAY® în 2013, alăturându-se astfel altor atleți de talie mondială care împărtășesc același pedigree, cel al campionilor: Michael Phelps, Apolo Ohno, Nastia Liukin, Ryan Howard and Justin Tuck, care colaborează cu restaurantele SUBWAY®, unde iau masa frecvent.
“Parteneriatul cu Pelé susține eforturile noastre de a oferi o dietă variată, care este atât gustoasă cât și echilibrată și este perfectă pentru toți cei pe care îi așteaptă o lună intense, plină de competiții acerbe. Fiind inspirați de determinarea lui Pelé de a atinge performanța prin orice mijloace, noi, cei de la SUBWAY®, suntem dedicați în crearea unor sandvișuri renumite, care să aibă la bază același ingredient secret – acela de a oferi clienților noștri o experiență completă a gustului. Ne dorim să creăm experiențe unde etuziasmul și vedetele se reunesc pentru a construi un gust unic al SUBWAY®”, declară Fabiola Gallegos Rios, SUBWAY® Marketing Manager CEE.
Campania publicitară conține un spot TV, ce îl are ca protagonist pe Pelé și în care sunt marcate momentele sale de glorie, accentul fiind pus pe importanța exercițiului fizic și pe cel al unei diete hrănitoare; acestea fiind două dintre elementele care l-au ajutat pe faimosul jucător să se mențină într-o formă fizică excepțională. Spot-ul TV poate fi vizualizat pe YouTube, pe canalul oficial SUBWAY® România: //bit.ly/1yVc9HT.
“Pe întraga perioadă a carierei mele, am avut grijă să îmi asigur o alimentație sănătoasă, exercițiu fizic și odihnă,” a declarat Pelé. “Datorită abordării restaurantelor SUBWAY® cu privire la prospețimea alimentelor și la o dietă corectă, mă bucur ca voi putea lucra alături de alți Fani Celebri și vom putea încuraja familii din lumea întreaga să mănânce sănătos și să ducă o viață activă.”
În completarea spot-ului TV, SUBWAY® a pregătit activări pentru consumatori, ce sunt menite să îi invite pe oameni să ia parte la joc și să se bucure de un sandviș delicios, pentru că nimic nu este mai plăcut decât să urmărești un meci de fotbal și să te bucuri de o masă gustoasă cu ingrediente proaspete. Savurând SUB-ul preferat al lui Pelé, consumatorii sunt cu un pas mai aproape de vedeta lor favorită și de modul de viață sănătos pe care aceasta îl promovează.
Comunicarea pe rețelele de socializare este parte încoporată a campaniei, iar cele mai mari realizări ale lui Pelé vor fi readuse în atenția fanilor, oferindu-le informații speciale despre ce anume l-a făcut pe Pelé legenda zilelor noastre.
În această vară SUBWAY® îi încurajează pe toți să încerce SUB-ul favorit al lui Pelé și să împărtășească pasiunea pentru fotbal.
Rămâneți aproape și descoperiți universul SUBWAY®, accesând pagina de Facebook: https://www.facebook.com/subwayro sau site-ul: //www.subwayro.com/.