Produsele pe bază de pui rămân în topul preferințelor românilor
SUBWAY®, cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume, lansează în restaurantele sale din România un produs care face furori în America. Astfel, SUBWAY® le propune clienților săi o delicioasă experiență culinară. este cel mai nou sortiment din meniul Subway, preparat din pui fraged, rotisat, servit cu legume crispy și pâine proaspătă, cu valore nutritivă redusă, sub 400 de calorii, pentru un SUB de 15 centimetri. Interesul tot mai mare al consumatorilor pentru explorarea unor noi arome stă la baza lansării acestui sandwich din familia SUBWAY®, care s-a dovedit a fi un produs extrem de apreciat în întreaga lume.
Rotisserie Style Chicken este disponibil în restaurantele SUBWAY® în varianta de 15 cm și 30 cm Sub, wrap sau salată.” Atunci când ți-e poftă de carne suculentă, plină de savoare, alege Rotisserie!” Este îndemnul pe care SUBWAY® îl adresează clienților săi. Oferta este valabilă pentru o perioadă limitată doar în restaurantele participante. SUB-ul lansat în aprilie răspunde cererii clienţilor pentru o masă consistentă, dar specială, printr-un gust original și deosebit, diferit prin bogăţia de condimente.
Produsele pe bază de pui, marca SUBWAY®, precum Puiul Teriyaki, se clasează și în 2017 pe poziții fruntașe în clasamentul preferințelor românilor. Alături de Falafel, sandwhich-ul cu Pui Teriakyi rămâne cel mai vândut produs SUBWAY® în România. Cele două sunt urmate de SUB Picant Italian, Ton și BMT.