· Noile oferte ale lanțului de restaurante cu servire rapidă promovează gusturile orientale
· Produsele cu Pui Teriyaki rămân cu precădere preferatele românilor
SUBWAY®, cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume, a lansat, la nivel regional, campania “Noile Povești din Orient,” ca urmare a interesului tot mai mare al consumatorilor, inclusiv al celor români, pentru explorarea unor noi tărâmuri și experimentarea unor noi arome. Pui Tikka și Falafel sunt SUB-urile vedetă ale campaniei, aducând în farfuriile românilor culorile intense și aromele vibrante din fermecătorul Orient. Chai Ice Coffee este un alt produs care se aliniază campaniei, în cadrul unei oferte limitate în restaurantele SUBWAY în sezonul cald, materializând astfel ideea aromelor îmbogățite în condimente și de origine deosebită.
Pui Tikka este un produs de mare succes în regiunea mediteraneană iar Falafel, lansat anul trecut, a devenit un produs vedetă în ţările din Europa Centrală şi de Est, fiind foarte bine primit și de către consumatorii români. Falafel este un produs 100% vegetarian, ale cărui vânzări au crescut considerabil în perioada de post.
Ambele SUB-uri răspund cererii clienţilor pentru o masă consistentă, dar specială, printr-un gust original și deosebit, diferit prin bogăţia de condimente (curry, chimion, coriandru).
Potrivit reprezentanților SUBWAY®, în general, ofertele noi lansate la nivel trimestrial pot atinge o cotă de până la 7-10% din vânzările unui restaurant, depinzând de afinitatea publicului local față de anumite gusturi. De exemplu, în România, în 2016, cele mai apreciate noutăți introduse în ofertă au fost sandvișurile Pulled Pork și American Big Beef Melt, precum și cafelele cu arome.
Cu toate acestea, SUB-urile tradiționale își păstrează supremația în vânzări, cele mai apreciate produse în restaurantele din România în 2016 fiind sandvișurile Pui Teriyaki, Picant Italian, Ton, BMT.
“Prin campania “Noile Povești din Orient,” vizăm clienții deschiși în a experimenta arome diferite și care sunt atrași de originea orientală a noilor SUB-uri, de gustul original și apetisant.” a declarat Evgenia El Tohami, coordonator marketing pentru SUBWAY®, regiunea CEE.
În perioada următoare, SUBWAY® va promova, de asemenea, oferte precum noul concept de mic dejun – American și Pui Barbeque, care să răspundă încă o dată preferințelor clienților.
SUBWAY® România
SUBWAY® a intrat pe piața din România în 2011, deschizând primul restaurant în aprilie 2012 și ajungând în prezent la 36 de restaurante. Succesul SUBWAY® este consolidat de un model de business solid, implementat de Frederick “Fred” DeLuca în urmă cu 49 de ani. Modelul de afaceri a fost creat în jurul unor aspecte esențiale precum: prospețimea celor mai bune ingrediente, crearea și servirea celor mai gustoase sandvișuri din lume chiar în fața clientului, respectând cele mai inalte niveluri de calitate.