Teodora Migdalovici
Frumusetea in PR-ul autentic adica atunci cand supui atentiei presei un subiect de interes real, cu alte cuvinte cand nu cumperi spatiu media pentru advertoriale e sa descoperi cati dintre cei carora te-ai adresat isi iubesc autentic meseria. Cati dintre oamenii de presa, de la vladica la opinca, gandesc jurnalistic – vad oportunitatea subiectului – si cati au vocatie de obtuz vanzator media. Sa scoti portofelul din buzunar si sa faci ca la nuntile maneliste, „de la nasu fara numar” e probabil mai simplu. Evident, si mai simplist. Nu ajungi sa-i cunosti pe oameni, sa le descoperi aspiratiile sau dupa caz, invidia sau ignoranta suficienta. Nu reusesti sa construiesti „relatii”. Raporturile exclusiv comerciale gonesc relatiile in zona opaca a intalnirilor intamplatoare, fara viitor.
Sa te lasi in voia PR-ului autentic inseamna sa crezi onest in proiectul tau. Sa le arati si altora ca merita s-o faca. E o aventura fascinanta, care-ti confirma ipotezele despre unii si te ajuta sa-i descoperi pe altii, absolut minunati.
Poate doar cu trimiterea mesajelor in sticle bine inchise, pe mare zbuciumata, mai poate fi comparat demersul. Unele se uda si se sterg, pe altele le arunca apa pe tarmuri parasite.
Altele, in fine, ajung pe la pirati, care pastreaza sticla si azvarl continutul cat colo. Dar cele care ajung la destinatari luminati, care se pun pe treaba si cauta expeditorul, isi indeplinesc misiunea cu asupra de masura.
Altele, in fine, ajung pe la pirati, care pastreaza sticla si azvarl continutul cat colo. Dar cele care ajung la destinatari luminati, care se pun pe treaba si cauta expeditorul, isi indeplinesc misiunea cu asupra de masura.
Relatiile se construiesc prin descoperirea oamenilor cu care functionezi pe aceeasi lungime de unda. Care se raporteaza la aceleasi valori ca si tine. Si pentru ca fructul amorului rezultat din aceste relatii elective este informatia pentru lumea larga, ele s-au chemat publice.
Pentru oricine foloseste sensul de PR altfel decat e firesc, obligandu-l sa intre in pijamaua „advertoriale pe bani”, se recomanda vacante prelungite si revenirea la sentimente mai bune.
E un efort mai mare, dar cu rasplata pe masura.
Teodora Migdalovici este profesor asociat la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii , unde a pregatit 4 generatii de studenti predand cursuri precum ‘Tendinte in creativitate’, ‘Istoria valorica a publicitatii romanesti’ si ‘Constructie de marca’. De asemenea, Teodora este corespondent Shots Magazine (UK), Marketing Magazine (Sarajevo) si columnist Jurnalul National.
Teodora Migdalovici este si consultant in comunicare pentru proiecte ale unor companii de reputatie: EURO RSCG Praga, Ogilvy Group, Creative Vision International, Columbia Tristar (prin CVI), AGB DATA Research, Prima TV, In, Brandient, Institutul Irecson, Rey Pasta, Institutia Reprezentantului Special al Guvernului, Jurnalul National.
La fel de important este faptul ca Teodora este initiator si vreme de 3 ani editor al primului newsletter despre industria de comunicare, mai apoi advertising analist al unor publicatii de business si arta vizuala.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Ce produce coachingul?
Interviu Sphera Group - Digital Client of the Year la Internetics 2024
Magic happens when we meet: Saatchi & Saatchi, Agency of the Year la Internetics 2024
Interviu Silvia Sticlea, Country Manager, Nestle Romania: Cele mai frumoase experiențe sunt cele în ...
Viitorul în digital: Despre tehnologie, autenticitate și evoluția strategiilor în marketingul digita...
Viitorul în digital: Despre curaj și relevanță
Viitorul în digital: Despre creativitate și esența umană
Recunoașterea nevoii de coaching