Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Studiul Oracle – Industry 4.0

Oracle logo

Studiul Oracle la care au participat producători globali, demonstrează că focusul inițial al Industry 4.0 se axa pe modificări de ordin intern, și nu pe eliminarea unităților de stocare ale furnizorilor, distribuitorilor și clienților

Se înregistrează o lipsă a legăturii cu clientul, având în vedere că producătorii încă încearcă să obțină beneficii cu Industry 4.0

Producătorii utilizează în continuare principiile de operare ale Industry 4.0, precum interoperabilitatea, transparența și descentralizarea, pentru a se apropia de clienți, furnizori și distribuitori, conform unui nou studiu Oracle.

Oracle logo

Sondajul, la care au participat 700 directori de companii de producție din Marea Britanie, Franța, Germania, Olanda, Elveția, China și Emiratele Arabe Unite, a demonstrat că numai o treime dintre aceștia au utilizat tehnologiile Industry 4.0 pentru a elimina toate unitățile de stocare date separate de la nivelul lanțului valoric, în timp ce numai 40 % desfășoară un schimb deschis de date cu furnizorii și distribuitorii. Din punct de vedere al proceselor decizionale, mai puțin de jumătate au integrat datele clienților și numai 45 % pe cele ale furnizorilor și distribuitorilor.

Cu toate că majoritatea producătorilor de la nivel mondial au investit în programele care au la bază Industry 4.0, numai 17 % și-au transformat modelele profesionale în consecință, numai un sfert dintre producători câștigând o vizibilitate mai mare a modului de achiziție al clienților și utilizarea produselor proprii. În același timp, puțin peste jumătate utilizează datele clienților pentru a-și comunica metodele de design și producție a noilor produse.

Studiul a demonstrat, într-adevăr, rezultate inițiale încurajatoare înregistrate de acei producători care și-au creat o rețea digitală la nivel intern, în cadrul organizației proprii, cu 82 % dintre cei care și-au integrat datele la nivel intern înregistrând un beneficiu în acest sens.

John Barcus, Vicepreședinte, Manufacturing Industries în cadrul Oracle, a declarat: “Este minunat când observăm producători care obțin beneficii din Industry 4.0, dar drumul este încă lung până când investițiile încep să aibă un impact transformațional promis. Eliminarea unităților de stocare reprezintă un start bun, dar rețeaua digitală respectivă trebuie, cu toate acestea, să se extindă și în afara organizației și la nivelul lanțului valoric. Utilizarea sistemelor interoperabile și interconectate care au la bază tehnologia cloud reprezintă cel mai simplu mod prin care producătorii își pot integra în condiții de siguranță datele care aparțin furnizorilor și distribuitorilor și prin care pot utiliza mai bine datele clienților și cele provenite de la senzori pentru a putea gestiona impactul factorilor destabilizatori.”

Promițător în cazul producătorilor europeni, sondajul a demonstrat că beneficiile obținute cu Industry 4.0 sunt asimilate partenerilor lor din China, studiile desfășurate înregistrând și în acest caz rezultate similare. În realitate, numai 34 % dintre producătorii chinezi și-au integrat datele clienților și ale utilizatorilor finali în procesele decizionale, cifră mai redusă în comparație cu media globală (43 %). Cu toate acestea, peste jumătate dintre ei (53 %) au recunoscut că acesta reprezintă un domeniu care trebuie îmbunătățit – încă o dată, în comparație cu 43 % la nivel global.

În realitate, atunci când discutăm despre următoare faze de implementare Industry 4.0, producătorii au clasificat operațiunile care vizează clienții ca fiind cel mai important obiectiv care necesită schimbare în următorii trei ani. Jumătate dintre ei au declarat că se vor axa pe eliminarea unităților de stocare date, iar 47 % au recunoscut că este necesar un schimb mai deschis de date cu furnizorii și distribuitorii.

Pentru a afla mai multe informații despre studiu și soluțiile Manufacturing SaaS de la Oracle, inclusiv despre recent anunțatele Oracle Adaptive Intelligent Applications pentru Producție, vizitați:
https://www.oracle.com/uk/applications/manufacturing.html

Informații despre studiu
Oracle a încheiat un parteneriat cu Coleman Parkes pentru a desfășura un sondaj cu 700 CXO, Manageri, Directori de strategie și lanțuri de aprovizionare din Marea Britanie, Franța, Germania, Olanda, Elveția, China și Emiratele Arabe Unite. Respondenții au provenit din organizații cu peste 250 de angajați și din domenii asociate industriei auto, high tech, de textile, FMCG și produse farmaceutice și substanțe chimice.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.