Ofertele speciale, reducerile exclusive și o pauză de masă mai lungă i-ar face pe cei mai mulți dintre cei care au răspuns chestionarului să ia prânzul la restaurant
Într-un studiu online realizat recent, Up România a analizat obiceiurile și preferințele a peste 2.900 de respondenți din România, utilizatori ai cardului Up Dejun, cu privire la pauza lor de masă la restaurant. Peste jumătate dintre cei care au răspuns chestionarului (54,5%) au spus că nu au o rutină în acest sens și că ies o dată pe lună sau chiar mai rar, în timp ce doar 4,6% obișnuiesc să iasă foarte des la restaurant, de cinci până la șapte ori pe săptămână.
Potrivit aceluiași studiu, cea mai comună metodă de organizare a pauzei de masă la serviciu este prin aducerea unui pachet de acasă (48,8%), în timp ce doar 6,6% dintre respondenți aleg să iasă la un restaurant cu colegii.
Un motiv semnificativ care-i determină pe respondenți să ia prânzul la restaurant mai des este posibilitatea de a plăti cu cardul Up Dejun (34,9%). Alte motive includ o pauză de masă mai lungă (18%), promoții (16,3%) și o varietate mai mare de meniuri zilnice (12,6%).
Totuși, deși 47% dintre respondenți sunt familiarizați cu posibilitatea plății în restaurant cu Up Dejun, un procent semnificativ declară că utilizează cardul Up Dejun în supermarketuri și magazine alimentare. Doar 1,5% îl utilizează la restaurante.
Majoritatea respondenților, deținători ai cardului Up Dejun, ar dori să beneficieze de oferte speciale (50,5%) sau reduceri exclusive pentru a fi încurajați să-l utilizeze mai des la restaurante. În ceea ce privește suma medie cheltuită pentru pauza de prânz la restaurant, aceasta este în principal sub 50 de lei pentru majoritatea respondenților (50,1%), în timp ce un procent semnificativ (37,8%) cheltuie între 50 și 100 de lei pe masă de prânz.
“Într-un peisaj în care majoritatea aleg să își aducă pachetul de acasă, constatăm că posibilitatea de a plăti cu cardul Up Dejun este un factor semnificativ pentru cei care aleg experiența mesei de prânz în oraș. Este un aspect care ne motivează să continuăm să colaborăm cu partenerii noștri pentru a oferi promoții și reduceri atractive, pentru a diversifica opțiunile culinare și pentru a facilita accesul la acestea prin intermediul cardului nostru. Up Dejun susține pauzele de masă cu colegii, ca momente de relaxare și odihnă, dar și ca ocazii de socializare și schimb de idei. În acest mod, angajații își recâștigă claritatea mentală, își îmbunătățesc starea de spirit și pun bazele unei colaborări mai bune în echipă, toate contribuind la creșterea capacității de a găsi soluții. Cu Up Dejun, oamenii din echipă revin pregătiți să dea ce-i mai bun din ei”, spune Loredana Vătăvoiu, Director de Marketing Up România.
Cât depre preferințele culinare, cei mai mulți aleg bucătăria românească (63,1%), în timp ce vineri este cea mai populară zi din săptămână pentru o ieșire la restaurant cu colegii, spun peste 73% dintre respondenți.
Când vine vorba de criteriile pe baza cărora își selectează restaurantul preferat, beneficiarii Up Dejun spun că sunt atenți la prețurile din meniu (38.3%), recenziile pe care le are (35.4%), cât și dacă restaurantul folosește produse bio în lanțul de aprovizionare sau dacă susține producătorii locali (29.2%).
Studiul a fost realizat pe platforma de tip survey – Typeform și a fost adresat prin e-mail-uri trimise către utilizatorii Up Dejun, pe un eșantion de 2.962 de respondenți din România.