Un studiu recent care a analizat peste 62 de milioane de vizite pe siteuri, 215 million vizite pe pagina si de 350.000 lead-uri in 2012 ofera niste concluzii cel putin interesante. Astfel, aproape 54% din vizitele sosite de pe retelele sociale au venit de pe Facebook. Aceasta retea a fost urmata de Twitter cu doar 32% din numarul total de vizite.
Surprinzator insa a fost rezultatul lead-urilor aduse de retelele sociale. In acest caz situatia sta complet diferit, Twitter aducand 82% din lead-urile sosite de pe social media, iar Facebook doar 9%. LinkedIn a adus 14% din vizite si 9% din lead-uri. Din numarul total de lead-uri primite de companii, 4.8% a fost cel generat de diversele retele sociale.
Cu toate aceste procente impresionante, traficul adus pentru companiile B2B (business 2 business) mici si mijlocii din retelele sociale este de doar 1,9% din traficul total al acestor companii. Peste 80% din traficul acestor site-uri a fost organic (de exemplu din motoare de cautare) sau direct.
Puteti citi pe emarketer mai multe detalii despre acest studiu.
{mosloadposition user9}