1 din 3 non-donatori are încredere în MagiCAMP și MagicHOME
Un nou studiuReveal Marketing Research realizat cu ocazia aniversării a 5 ani de activitate a taberelor MagiCAMP arată că 4 din 10 români au auzit de MagiCAMP. Cifre de notorietate similare se remarcă și pentru proiectul MagicHOME, refugiul părinților ai căror copii sunt diagnosticați cu cancer. În noiembrie 2017,proiectul a beneficiat de o campanie națională în cadrul căreia a mobilizatzeci de mii de români din țară și din străinătate și adunat suma necesară lucrărilor de amenajare a clădirii. MagicHOME urmează să fie dat în folosință în această toamnă.
Studiul realizat în iulie 2018 pe un eșantion reprezentativ la nivel național urbana subliniat un nivel înalt de informare a populației legat de activitatea asociației, 92% dintre mențiunile cu privire la MagiCAMP fiind atribuite corect activității taberelor de varăși82% dintre acestea proiectului MagicHOME.
În ceea ce privește nivelul de încredereacordat proiectelor menționate, studiul arată că jumătate dintre respondenții care au auzit de proiecteau încredere în acestea,în timp ce un sfert declară că au foarte multă încredereîn taberele MagiCAMP și în proiectul MagicHOME. Chiar și în rândul non-donatorilor, adică persoanele care nu au donat încă pentrunicio cauză, observăm că 1 din 3 oameni are încredere în cele două cauze.
Proiectele menționate se constituie în subiecte de discuție și de dezbatere, determinând 4 din 10 respondenți să recomande prietenilorși familiei să doneze pentru cauzele susținute. Segmentul care se arată cel mai deschis și încrezător este reprezentatde femeicu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani, femeile fiind cel mai adesea donatori activi.
„Taberele MagiCAMP și MagicHOME, refugiul părinților ai căror copii sunt diagnosticați cu cancer, au reușit să spargă barierele românilor: scepticism, pasivitate și neîncredere. Mai mult, m-am bucurat să văd un nivel de recomandare ridicat, ceea ce arată că s-a creat dialog constructiv în cercul de prieteni și familie, dar și o dorință de implicare prin acțiune directă, dincolo de donația în bani”, spune Silvia Luican,Client Service Director la Reveal Marketing Research.