- Două treimi dintre utilizatori ar recomanda platforma 24Broker altor consultanți
- 24Broker înregistrează un scor ridicat al loialității utilizatorilor – NPS 49%
În urma unui studiu comandat de Life is Hard, lider în soluții de digitalizare pentru afaceri, platforma de brokeraj în asigurări 24Broker a înregistrat un scor foarte ridicat al loialității utilizatorilor (NPS) din categoria sa, respectiv 49%. Studiul relevă faptul că peste jumătate dintre utilizatorii platformei (54%) – consultanți de asigurări – consideră 24Broker cea mai performantă platformă din România.
Indicele NPS (Net Promoter Score) este utilizat de peste 20 de ani în întreaga lume pentru a măsura nivelul de loialitate a utilizatorilor sau clienților și pentru a prezice tendințele în dezvoltarea companiilor. În urma sondajului realizat de firma Cult Research pe un eșantion reprezentativ de 1.200 utilizatori ai platformei, 24Broker a înregistrat un scor NPS de 49%, un record pentru categoria SaaS (software as a service), conform celor mai importante agenții de măsurare a satisfacției clienților la nivel global.
„Rezultatele acestui studiu confirmă importanța investițiilor realizate de LIFE IS HARD în extinderea funcționalităților platformei 24Broker, consolidând astfel poziția de lider pe piața platformelor de tehnologie pentru asigurări din România. La sfârșitul anului 2023, 24Broker gestiona 40% din totalul Asigurărilor Generale. Succesul pe termen lung poate fi garantat doar prin oferirea de soluții centrate pe client și prin satisfacerea constantă a nevoilor utilizatorilor. LIFE IS HARD rămâne dedicată acestui obiectiv strategic, continuând să dezvolte și să îmbunătățească platforma pentru a răspunde cerințelor și așteptărilor utilizatorilor săi”, a declarat Cătălin Chiș, CEO LIFE IS HARD.
Potrivit studiului, două treimi dintre utilizatori ar recomanda platforma 24Broker altor consultanți pentru gestionarea activității în domeniul intermedierilor în asigurări. Caracteristicile platformei care au primit cea mai mare apreciere din partea utilizatorilor sunt: securitatea datelor (93%), gestionarea formularelor (91%), rapoartele și modulul financiar (90%) și suportul oferit de echipa de customer service (82%). De asemenea, peste jumătate (54%) consideră că performanța platformei 24Broker este superioară față de celelalte platforme de brokeraj disponibile în România.
„Atunci când două treimi dintre utilizatorii tăi au suficientă încredere în tine încât să te recomande altora, înseamnă că faci ceva bine. Totuși, această încredere nu s-a construit peste noapte. LIFE IS HARD a investit resurse semnificative în ultimii ani pentru a dezvolta o soluție robustă, sigură și ușor de utilizat pentru consultanții în asigurări, oameni a căror opinie este extrem de importantă pentru noi. Am reușit, de asemenea, să formăm o echipă de specialiști în customer service, care a contribuit decisiv la acest rezultat remarcabil”, a menționat Cristian Filimon, Directorul Diviziei Tomorrow – dedicată industriei asigurărilor – din cadrul LIFE IS HARD.
Noi funcționalități
Recent, 24Broker a adus noi îmbunătățiri platformei sale, demonstrându-și flexibilitatea și angajamentul de a oferi cele mai bune soluții pentru consultanți. Printre acestea, cele mai apreciate au fost: comparatorul intuitiv de asigurări de călătorie, care oferă rapid cotații de la mai mulți asigurători, cu o interfață simplă și un minim de informații necesare; emiterea automată a polițelor RCA, care permite clienților să plătească prin linkul de plată directă inclus în oferte (plățile sunt procesate instantaneu, polițele sunt emise pe loc și trimise în inboxul clienților, iar consultanții sunt notificați imediat).
Pentru a sprijini constant consultanții în brokeraj, 24Broker își diversifică continuu oferta prin aducerea de noi asigurători și produse, permițându-le să ofere clienților lor soluții personalizate și competitive. Printre cele mai recente dezvoltări se numără: implementarea produsului Groupama Alexa, una dintre cele mai complexe integrari a unui produs de Asigurare pentru Locuințe într-o platformă de tehnologie în asigurări, oferind o experiență de utilizare similară cu cea din platforma Groupama. Produsul este disponibil începând cu această săptămână într-un format pilot implementat pentru testare la 3 brokeri. Colaborarea cu un nou asigurător – Colonnade, care extinde portofoliul de produse disponibile pe platformă cu Asigurarea de Călătorie, atrăgând astfel noi segmente de clienți și mărind potențialul de vânzări.
Pana la finalul anului precedent, prin 24Broker s-au emis și gestionat cca 6 milioane de polițe de asigurare. Platforma, utilizată de aproape 100 de brokeri și integrată cu toți asigurătorii majori, susține peste 11.000 de utilizatori și oferă acces la mai mult de 130 de produse de asigurare. Cu o cotă de piață de aproximativ 40% și PBS de peste 1 miliard de euro, 24Broker continuă să fie lider în industria de asigurări. În 2023, 24Broker a intermediat 31.26% din PBS total, valoarea primelor distribuite de companiile de brokeraj situându-se la cca 2.8 miliarde euro**.
** prime distribuite pentru asigurătorii români și străini și gradul de distribuție calculat prin raportare la primele brute subscrise de asigurătorii români