Dintre cele 92 de milioane de mame europene care acceseză zilnic Internetul, 89% fac cumpărături online. Femeile din Europa care au copii cheltuie 542 euro și realizează aproximativ 15.3 achiziții într-o perioadă de șase luni.
21% din totalul cumpărăturilor pe care le fac mamele din Europa cu acces la Internet sunt cumpărături online. Internetul este important pentru mame atunci când iau decizia de a achiziționa un brand. 98% dintre mame se informează în prealabil cu privire la produsele pe care intenționează să le cumpere. Mamele europene caută activ cele mai multe informații despre următoarele categorii: produse electrocasnice (59%), oferte de vacanță (57%), haine și accesorii (57%), produse cosmetice (54%). 61% dintre mame declară că sunt capabile să aleagă produse și servicii mult mai bune datorită informării de pe Internet.
O altă activitate pe care mamele din Europa o desfășoară în mediul online este comunicarea cu ceilalți. 74% dintre aceste femei declară că țin mult mai bine legătura cu familia și prietenii datorită Internetului. 83% dintre acestea utilizează mailul în fiecare zi, în timp ce 59% accesează rețelele de socializare zilnic. Printre activitățile pe care mamele din Europa le desfășoară pe o platformă socială zilnic se numără: comunicarea cu ceilalți (25%), postarea de statusuri (24%), schimbarea pozei de profil (16%) și încărcarea de fotografii sau de conținut video (7%).
Mamele europene consideră că un alt avantaj al Internetului este faptul că navigarea online le face viața mai ușoară. 47% dintre ele sunt capabile să își gestioneze mai bine resursele financiare, iar 45% declară că își stabilesc vacanțele și își programează călătoriile mult mai ușor datorită accesului la Internet.
Timpul pe care mamele europene îl petrec online a crescut din 2004 până astăzi cu 77%. Astfel, femeile din Europa care au copii petrec 13,8 ore pe săptămână pe Internet, activitate devansată doar de privitul la televizor, cu o medie de 17,1 ore pe săptămână. 55% dintre mame preferă multitasking-ul și navighează pe Internet în timp ce se uită la televizor. Intervalul preferat pentru a sta online este seara, între orele 17:30 și 21:00.
Dispozitivele de pe care mamele din Europa le folosesc preponderent pentru a naviga pe Internet sunt computerul sau laptopul (67%), urmat de telefoanele mobile (21%) și de tablete (8%). Țările din care se utilizează cel mai mult telefoanele mobile și tabletele pentru conectarea la Internet sunt Norvegia, Olanda, Danemarca, Irlanda și Germania. 73% dintre mamele europene susțin că sunt mai dispuse să achiziționeze un telefon mobil care oferă și conexiune la Internet, iar 50% dintre acestea dețin deja un smartphone.
{mosloadposition user9}