Peste 65% din comenzile online de mâncare sunt generate de aplicația mobilă
Potrivit foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering din România, aplicația mobilă generează peste 65% din comenzile online de mâncare la nivel național, pentru intervalul de vârstă cel mai activ pe platformă, cuprins între 25 și 35 de ani (parte a generației milenialilor).
Cele mai multe comenzi la nivel național realizate de mileniali se înregistrează joia, vinerea și sâmbăta, în intervalele orare 11:00 – 14:00, pentru masa de prânz, respectiv, 18:00 – 20:00, pentru cină, intervale care s-au mărit odată cu recenta introducere a opțiunii de precomandă pe platformă.
„Cei mai activi clienți pe platforma foodpanda sunt cei din generația milenialilor, care preferă să comande direct din aplicație. Cel mai important aspect care îi determină să comande online este în primul rând diversitatea restaurantelor listate, dar și varietatea de prețuri și bucătării, de la fine dinning la fast food. Referitor la așteptările pe care aceștia le au de la livratori, milenialii își doresc ca mâncarea să fie livrată într-un timp cât mai scurt, de aproximativ 30 de minute sau să nu depășească timpul de livrare precizat pe site”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager Foodpanda România.
Conform datelor foodpanda, bucureștenii sunt cei care fac cele mai mari comenzi de mâncare, cu o valoare medie de circa 59 de lei, urmați de brașoveni, cu 52 de lei, clujeni, care dau 48 de lei pe mâncarea comandată online, și ieșeni, cu un bon mediu de aproximativ 46 de lei. Pentru timișoreni valoarea medie a comenzii este de 43 de lei. De asemenea, peste 25% din numărul total de comenzi la nivel național sunt achitate cu cardul.
În top trei cele mai comandate feluri de mâncare internaționale de către mileniali se află pizza, burgerii și pastele, iar în ceea ce privește mâncarea tradițională, ceafa de porc cu cartofi prăjiți, ciorba de văcuță și micii sunt printre preparatele culinare preferate de aceștia.