94% dintre clienții Up România recomandă compania pentru serviciile de calitate, consultanța oferită și varietatea instrumentelor dezvoltate pentru simplificarea gestiunii
Studiul de satisfacţie a clienţilor, realizat de Up România împreună cu institutul de cercetare a pieţei GfK Romania, a arătat o creştere a satisfacţiei generale faţă de Up România în raport cu anul 2015, ajungand la 86% clienți foarte mulțumiți.
De asemenea, scorul de loialitate a crescut cu trei procente, ajungând la 92%, iar încrederea în Up România s-a consolidat, atingând valoarea de 98%, în 2016.
În 2016, brandul Up România a avut cea mai intensă interacțiune cu partenerii, fie că ne referim la clienți sau magazine afiliate, atât în mediul online, cât şi în mediul offline. 45% dintre respondenţi au declarat că ştiu multe şi foarte multe despre brandul Up, iar cei mai mulți l-au asociat cu tichetele de masă şi cu denumirea Chèque Déjeuner și valori precum responsabilitate, adaptabilitate, solidaritate și antreprenoriat.
’’La un an de când compania Chèque Déjeuner a devenit Up România, avem niște date care ne bucură foarte mult şi care ne arată că partenerii noştri, comercianți şi clienţi, cunosc transformarea de brand prin care au trecut atât compania, cât şi grupul mamă. Brandul Up defineşte perfect ceea ce suntem în acest moment: o companie puternică, cu o ofertă diversă şi consistentă de servicii, o companie internaţională care priveşte spre viitor şi spre soluţii inovatoare. Up simbolizează simplitatea pentru că noi suntem dedicaţi simplificării şi eficientizării serviciilor pentru clienţii, utilizatorii şi partenerii ce fac parte din rețeaua de comercianți Up’’, a declarat Elena Pap, directorul general al Up România.
Brandul Up a înregistrat şi cele mai mari scoruri de vizibilitate, atât ca urmare a comunicării prin produse specifice de marketing: materiale tipărite, apeluri şi mesaje telefonice, expunere/vizibilitate în magazine, etc., cât şi prin comunicare online de tipul website, căutări pe internet, afișări, rețele sociale. Astfel, 79% dintre comercianţi spun că au primit informaţii direct de la Up România prin materiale și acțiuni offline, iar aproximativ 6 din 10 au vizitat site-ul companiei sau au accesat brandul online, respectiv, aproximativ jumătate dintre comercianți au văzut reclamele Up România online, în presă sau cu ocazia unor evenimente.
În ceea ce priveşte relaţia cu clienţii, 96% dintre aceştia au declarat că vor continua relaţia de colaborare cu Up România, 94% că vor recomanda compania, iar 78% spun că vor transmite şi altora lucruri pozitive despre compania Up. Printre cele mai apreciate servicii de către clienţi se numără uşurinţa efectuării comenzilor de tichete (96%), aspectul general şi ambalarea tichetelor (91%), varietatea modalităţilor de comandă (88%), reţeaua partenerilor afiliaţi (84%) şi uşurinţa folosirii website-ului (84%). Consultanţa fiscală şi legislativă către clienţi a marcat o creştere cu 8%, ajungând la 76% în 2016, iar două dintre servicii au fost foarte apreciate, respectiv ofertele speciale din carnetul de tichete şi promoţiile la pachetele de servicii.
Up România este un partener de încredere şi pentru partenerii afiliati, 100% apreciind că vor continua relaţia în viitor, iar 85% spun că vor recomanda compania și altor parteneri. Acestia apreciază cel mai mult promovarea prin intermediul website-urilor www.upromania.ro şi www.chequeplus.ro, uşurinţa completării borderourilor de rambursare, autocolantele furnizate de Up România, recepţionarea facturilor aferente operaţiunilor de rambursare, promovarea ca membru al reţelei afiliaţilor, efectuarea plăţilor conform termenului stabilit şi recuperarea valorii tichetelor. Comparativ cu 2015 Up România a înregistrat o evoluție pozitivă în ceea ce privește promovarea în carnete și în cadrul proiectelor speciale.
Adaptabilitatea, responsabilitatea, transparenţa, loialitatea şi respectul sunt valorile cele mai puternice cu care clienţii şi magazinele partenere asociază brandul Up.
Despre Studiu
Studiul a fost realizat pe un eşantion de 221 de respondenţi din rândul companiilor client şi 68 de respondenţi din categoria magazinelor partenere. Persoanele intervievate au fost persoane implicate în procesul de decizie ori persoane desemnate să comunice cu emitenţii de tichete.
Metoda folosită a fost aceea a interviurilor telefonice.