Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Studiu Acaju.ro: Surpriză în nișa de home & deco a eCommerce-ului: 66,1% dintre români preferă să cumpere mobilier de pe mobile

infografic acaju mobilier

Peste 61% dintre români consideră magazinele online de mobilier o sursă de inspirație pentru achiziția de mobilier pentru acasă, în timp de pentru 48% rețelele de socializare precum Facebook, Instagram, Pinterest, Youtube reprezintă o sursa de inspirație în amenajare. Asta reiese dintr-un studiu realizat de Acaju.ro pe un eșantion de 1300 de persoane.

Dacă mediul online este o sursă mai la îndemână pentru români în ceea ce privește ideile de amenajare, achizițiile de mobilier se finalizează în Magazinele Online doar pentru 32,6% dintre români. 42,8% aleg în continuare Magazinele Fizice de Mobilier, în timp ce 38,5% preferă un mix între Magazinele Fizice de Specialitate și Mobilierul La Comandă.

66,1% dintre comenzile de mobilier plasate online se fac de pe Telefonul Mobil, în timp ce 47,6% de pe un Laptop/PC.

Termenul de livrare al magazinelor online de mobilier influențează decizia de cumpărare a românilor – 50% dintre ei preferă magazinele online care livrează în 4-5 zile lucrătoare, 35,5% se hotărăsc dacă termenul maxim este de 10 zile lucrătoare, în timp ce doar 14,4% comandă dacă termenul este mai mare de 2 săptămâni.

60,5% dintre români consideră părerea unui designer de interior utilă în amenajarea locuinței sau alegerea mobilierului pentru acasă, în timp ce 32,8% dintre aceștia nu consideră necesară părerea unui specialist.

Achiziția pentru mobilier este foarte importantă pentru majoritatea românilor și este una de durată, tocmai din acest motiv aceștia urmăresc anumite aspecte înainte de a comanda online:

  • prețul produselor este important pentru 52% dintre români
  • review-urile sau părerile altor cumpărători influențează decizia de cumpărare pentru 51,7% dintre respondenți
  • existența unui Magazin Fizic/Showroom este importantă pentru 44,8% dintre românii care vor să comande online mobilier
  • designul, unicitatea sau culorile mobilierului îi ajută pe 33,9% dintre respondenți să se decidă dacă comandă sau nu dintr-un magazin online de mobilier
  • existența unui program buy back pentru mobilier ar fi importantă pentru 82,3% dintre români.

Un dormitor matrimonial mobilat complet ar trebui să coste între 2000 – 3000 lei – sunt de părere 33,8% dintre români.

Doar pentru 26,4% dintre respondenți costul unul dormitor matrimonial ar trebui să fie între 1000 și 2000 lei, în timp ce doar 24,2% ar plăti între 3000 și 4000 lei.

Achiziția de mobilier pentru acasă este planificată din timp pentru 58,2% dintre români, aceștia susținând că de cele mai multe ori așteaptă perioadele de reduceri. Pe de altă parte, 33,5% dintre ei au afirmat că merg pe principiul Văzut-Plăcut-Cumpărat, iar 8,3% cumpără când găsesc o ofertă bună, chiar dacă achiziția nu era în plan.

Cea mai des schimbată piesă de mobilier din casele românilor este canapeaua – 41,5%, urmată de pat – 19,4%, scaune de bucătărie – 16,2% și scaunul de birou -11,2%.

Un configurator virtual în magazinele online de mobilier ar influența decizia de cumpărare a 78,5% dintre români. Aceștia susțin că de cele mai multe ori le este dificil să își imagineze cum ar arăta o piesă de mobilier în casa lor sau dacă aceasta s-ar potrivi în spațiul disponibil, iar un tool care să le permită vizualizarea înainte de achiziția propriu-zisă ar fi foarte util.

infografic acaju mobilier

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.