Pe parcursul a doua zile, 21 si 22 noiembrie, va avea loc la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti Inspire 2008. Evenimentul este organizat de Evensys in colaborare cu Starcom Media Romania, Cosmote si Beko.
In cadrul Inspire 2008 va fi organizat un concurs adresat studentilor pasionati de marketing. Acesta consta in elaborarea unui eseu in limba romana, avand ca tema “Ce inseamna pentru tine inspiratia, in contextul mediului de afaceri actual?”. Inainte de trimiterea eseurilor, cei interesati trebuie sa isi anunte, la adresa de e-mail andreea.hanganu@evensys.ro intentia de a participa la concurs. Aplicatiile trebuie trimise pana la data de 9 noiembrie, impreuna cu numele, facultatea urmata si datele de contact ale participantului. Juriul va fi format din membrii Evensys si Starcom Media Romania. In urma selectiei vor fi alesi 5 castigatori care vor putea beneficia de acces gratuit la ambele zile ale evenimentului Inspire 2008. De asemenea, acestia vor avea ocazia sa castige un set de carti de specialitate oferite de editura Brandbuilders. Cei cinci vor fi anuntati atat telefonic cat si prin e-mail pe data de 12 noiembrie.
Inspire 2008 va fi evenimentul in cadrul caruia se vor stabili tendintele in marketing si business pentru anul urmator. Invitati speciali internationali vor fi Mark Earls (autor al unor carti de anvergura despre strategie, consultant independent pentru branduri precum Bacardi, UKTV sau Royal Mail), Nikki Hillier (ELLE), Richard Hartell (Starcom Mediavest Group) si Magnus Brehmer (Inter Ikea Systems), practicieni de renume in domenii precum marketing sau media.
Evenimentul se va desfasura pe parcursul a doua zile, prima dintre acestea, 21 noiembrie, fiind dedicata conferintelor precum si unei formule inedite de prezentare, Marketing Arena, in cadrul careia 10 profesionisti din industria de advertising vor prezenta, in maxim 10 minute, o idee personala privitoare la tendintele care se prefigureaza in comunicare.
Cea de-a doua zi va contine seminarii sustinute de Mark Earls(autor al unor carti de anvergura despre strategie, consultant independent pentru branduri precum Bacardi, UKTV sau Royal Mail) si Richard Hartell (Starcom Mediavest Group).
Pentru mai multe detalii despre concurs puteti accesa site-ul evenimentului, www.inspire2008.ro/contest.
{mosloadposition user10}