Ferrero și New Age Media au pregătit două weekenduri de surprize spectatorilor cinematografelor bucureștene din rețeaua Cinema City. Activarea a avut loc între 24 august și 2 septembrie, în cinematografele Cinema City din Afi Palace Cotroceni, Sun Plaza, Mega Mall și ParkLake Shopping Center.
Anul acesta Kinder împlinește 50 de ani de momente magice, surprize minunate și clipe delicioase! Încă de la început, misiunea Kinder a fost aceea de a crea un dulce cu gust inconfundabil, care să răspândească miliarde de zâmbete cu ciocolată.
Unul dintre cele mai importante momente din istoria Kinder s-a întâmplat în 1974, când a apărut oul Kinder Surprise. Inspirat din tradiția de Paște,
produsul a devenit rapid una din gustarile preferate atât ale copiilor, cât și ale părinților.
Anul 2018 fiind un an plin de surprize, chiar înainte de începerea școlii, Kinder a lansat două noi colecții Kinder Surprise, populate de eroii preferați ai copiilor: Ștrumfii Urbani și fetele Miraculous. Și, ca să marcheze acest moment, Kinderino le-a dat întalnire celor mici în multiplexurile Cinema City, unde copiii și părinții au putut face poze cu noile personaje-surpriză. La final, toți au plecat acasă cu fotografii vesele, iar cei mai norocoși dintre ei au primit cadou de la mascota jucăușă boxe wireless în forma oului Kinder și rucsaci personalizați.
În cele două weekenduri de activare, peste 4000 de spectatori mici și mari s-au bucurat de prezența Kinder Surprise în cele patru multiplexuri Cinema City.
“Unul dintre avantajele majore ale cinematografului, ca mediu de comunicare, este posibilitatea unei bune targetări a publicului. Anunțarea noilor jucării Kinder aici este cum nu se poate mai potrivită, în parte datorită asocierii marelui ecran cu îndrăgitele personaje, după succesul de care s-au bucurat filmele din seria Strumfilor lansate în ultimii ani. Însă cinema-ul este și un spațiu care permite o interacțiune pozitivă între consumatori și branduri, astfel că prezența în cinematograf a unei mărci jucăușe, care oferă emoția descoperirii unei surprize de fiecare dată, nu putea fi decât de succes, lucru ușor de observat în interacțiunea micilor spectatori cu mascota Kinderino.”, a explicat Raluca Demetriade. Director de Vânzări New Age Media.
Pe lângă activarea offscreen, noua colecție de jucării Kinder Surprise va fi comunicată timp de patru săptămâni și printr-o campanie onscreen, pe ecranele din întreaga rețea Cinema City.