În efortul său de a redefini experiența de cumpărături online, Sezamo își concentrează atenția pe campanii inovatoare și interactive care subliniază angajamentul față de calitate și sustenabilitate. Supermarketul online Sezamo oferă o gamă vastă de produse, de la fructe și legume proaspete, provenite direct de la micii fermieri locali, până la articole de uz casnic ecologice, atât locale, cât și internaționale. Are peste 15.000 de produse și alege întotdeauna calitatea care este garantată de artizanii și meșteșugarii locali. Fie că vorbim despre brutării, patiserii, măcelării sau ferme locale. Iar când vine vorba despre campanii de marketing, creativitatea și umorul sunt la ele acasă.
”Ne dorim mereu să arătăm că suntem un brand prietenos, accesibil și distractiv. Dezvoltate intern, aceste campanii nu doar promovează calitatea excelentă și serviciile noastre de top, ci și angajează activ comunitatea. Ne străduim să arătăm că înțelegem nevoile clienților și că suntem aici pentru a le face viața mai ușoară și mai plăcută. Prin fiecare campanie, ne propunem să construim relații autentice și durabile, evidențiind valorile noastre pentru a crea o experiență de cumpărături de neegalat”, Andreea Magraon, Director de Marketing Sezamo.
În continuare vom menționa unele dintre cele mai simpatice campanii ale supermarketului online.
1. Campania “Testează gratuit fructele și legumele din oferta Sezamo”
Context:
Pentru Sezamo, satisfacția clientului este primul loc. Și se gândesc la asta inclusiv în momentul în care creează o campanie. Un lucru e sigur, la Sezamo, sunt mândri de fructele și legumele din oferta lor, și de aceea au invitat toți utilizatorii să le încerce gratuit, oferindu-le un cod de reducere la categoria “Fructe și Legume”.
Fructele și legumele lor vin direct de la micii fermieri, de la recoltă la ușa clientului și în doar 6 ore, spre deosebire de supermarketurile clasice. Datorită lanțului termic, ajung proaspete la clienți. Calitatea este garantată de echipa lor dedicată, care le selectează cu atenție. De asemenea, au cel mai variat sortiment, cu peste 500 de produse.
Mesaj de brand în cadrul campaniei:
Avem cea mai bună gamă de fructe și legume proaspete, inclusiv BIO. Convinge-te singur, cu un cadou de 50 de lei din partea noastră!
2. Campania SezaMiau
Context:
România este cea mai iubitoare țară de pisici, din Estul Europei, cu peste 48% din gospodării care au cel puțin o pisică în grijă, potrivit studiilor. Stăpânii de pisici vorbesc despre ele ca despre niște zei și caută mereu ce e mai bun pentru ele. Tocmai de aceea, Sezamo a dedicat o campanie pisicilor și produselor pentru aceste animale.
Strategie:
Pisicile au pus stăpânire pe Sezamo! Toată comunicarea și produsele sunt controlate de ele, în frunte cu Tanu Motanu’ și toate pisicile ce stăpânesc casele angajaților din cadrul companiei.
Echipa Sezamo Link
Giveaway link
Participanți giveaway link
Rezultate:
Peste 1000 de reacții în social media, giveaway cu premii.
3. Campania “Fii chef la tine în bucătărie”
Context:
Odată cu lansarea secțiunii Sezamo Chef, Sezamo și-a dorit să motiveze cât mai mulți oameni să gătească în confortul casei lor, cu produse de calitate.
Strategie:
140 de clienți norocoși au fost extrași aleatoriu și au câștigat câte 1 friteuză cu aer cald, iar alți 10 și-au dovedit măiestria gătitului prin fotografii share-uite pe Instagram și au fost răsplătiți cu aceleași premii.
Fii chef la tine în bucătărie link
Giveaway link
Participanți giveaway link
Rezultate:
Peste 1000 de reacții în social media, Giveaway cu premii.
4. Campania “Sezamo îți oferă cadoul electoral
Ca să poți vota imparțial”
Strategie
Trecutul ne-a învățat că în România oamenii pot fi influențați ușor cu anumite tipuri de cadouri în campaniile electorale, „faimoasele” găleți electorale. De aceea, pentru imparțialitate, Sezamo a decis ca anul acesta să le el ofere pachetul, pentru ca decizia de vot să fie neafectată. Sezamo a creat sacoșe cadou cu produse de bază: ulei, zahăr, făină și drojdie. Și o rețetă: de gogoși. Pentru că este mult mai bine să-ți faci gogoșile singur(ă), decât să ți le vândă alții.
Link Instagram
Link Facebook
Link LinkedIn
Link articol
Link mentiune
Surprinza brandului a fost multitudinea de reacții pe LinkedIn, un canal pe care îl folosesc mai mult pentru a promova echipa locală și proiectele de employer branding.
5. Campania „Nu ești 100% mulțumit? Îți dăm dublu înapoi!”
Context:
Una dintre temerile românilor atunci când comandă alimente online este că nu vor primi produse de calitate și că vor pierde astfel bani.
Strategie:
Sezamo este profund încrezător în calitatea produselor sale și încurajează clienții să le experimenteze fără rezerve. “Provocări-ne!” este mesajul pe care îl transmit, garantând că orice produs alimentar care nu corespunde așteptărilor va fi rambursat dublu, fără întrebări suplimentare. Această politică reflectă angajamentul lor de a depăși standardele supermarketurilor clasice și de a oferi o experiență de cumpărături excepțională.
Clienții care depun o reclamație prin secțiunea “Reclamație privind produsele” din comanda lor vor primi dublul valorii plătite urmând acești pași:
- Intră pe “Reclamație privind produsele” din comanda
- Selectează produsele de care nu sunt mulțumiti (cu excepția produselor din tutun, alcool, cele nealimentare, mâncare pentru animale și produse din farmacie). Suma care va apărea sub produs va fi dublată după ce va alege motivul, în pasul următor.
- Aleg unul dintre motive – “lipsa calității”, “produs deteriorat” sau “dată de expirare depășită”. Suma corespunzătoare va fi alimentată direct în contul de client Sezamo, sub formă de credite.