Ken Blanchard, John P. Carlos, Alan Randolph
Curtea Veche Publishing
De cele mai multe ori managerii isi doresc sa aiba in subordine persoane care sa se implice, care sa ofere idei si solutii, sfaturi si chiar sa faca unele recomandari. Angajati care sa ia fiece moment in serios si sa doreasca in final ca institutiei in care isi desfasoara activitatea sa ii mearga bine. Intr-o expresie: sa ii pese.
Angajatii de asemenea vor sa le fie ascultat punctul de vedere si deseori si-ar dori ca initiativele lor sa fie puse in practica. Daca ambele parti doresc sa fie responsabile, cum se face atunci ca nu in multe organizatii se observa aceasta responsabilizare? Desigur – pentru ca apar obstacole. Cum pot fi insa acestea inlaturate? Exista solutii. Fireste.TITLu se dovedeste a fi asadar o lucrare utila managerilor si celor ce aspira la o astfel de functie. Sunt prezentate etapele procesului de responsabilizare – intai in linii mari si apoi sunt dezbatute in detaliu. Cea din urma parte sintetizeaza intreaga lucrare oferind o idee de plan de actiune util celor interesati de a face unele schimbari in aceasta zona, mai ales ca "este mult mai usor sa vorbesti despre responsabilizare decat sa institui o cultura in care responsabilizarea sa prospere." (p. 14).
Autorii precizeaza la inceput ca lucrarea este gandita ca un ghid de calatorie menit a ajuta companiile in drumul lor catre organizatii cu unele culturi axate pe responsabilizare.
Succes asadar oricui porneste pe acest drum – din partea autorilor si nu numai.
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}