Sandra Oliver
Editura Polirom
Un adevarat profesionist lucreaza in baza unei strategii de PR bine pusa la punct. Ca sa poti insa oferi o strategie de impact unui client trebuie sa ai totusi cunostintele teoretice necesare.
O clarificare a conceptelor este de gasit in lucrarea aparuta la Editura Polirom si prezentata astazi – Strategii de relatii publice. Trebuie sa luam insa in calcul faptul ca lucrarea nu se reduce la a prezenta concepte. Dimpotriva. Regasim in paginile cartii foarte bine structurate, aspecte diverse ce acopera multe zone relevante pentru subiect si afaceri. Mai mult, fiecare capitol se incheie cu un studiu de caz – actual (toate sunt de dupa anul 2000) ceea ce ofera un punct de reper despre modalitatea in care elemente prezentate in capitol au fost puse in practica intr-o situatie data. De asemenea fiecare mare capitol se sfarseste cu o sectiune de intrebari ce stimuleaza creativitatea si permit realizarea unor simulari utile.
Pentru a va face o idee despre elementele acoperite in aceasta lucrare amintim cateva dintre sectiunile/capitolele sale: Relatiile publice si cultura organizationala • Modelele teoretice ale comunicarii corporatiste • Bunuri tangibile si intangibile • Managementul reputatiei • Imaginea si brandingul • Identitatea corporatista • Comunicare interna si PR: angajatii ca ambasadori • „Clientul nostru, stapinul nostru”: promovarea, vinzarile si a marketingul • Marketing versus productie • Gindeste global, actioneaza local • PR versus propaganda.
O lucrare bine documentata asadar, cu elemente bine sintetizate si prezentate intr-un mod care faciliteaza intelegerea conceptelor si mai ales aplicarea lor; o carte utila atat celor ce doresc sa lucreze in domeniu, celor aflati la inceput de drum dar si celor ce nu au citit ceva documentat si clar despre strategia de relatii publice.
Va invitam sa cititi aceasta carte si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}