Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Strategic 2006

1. SCOP:

Forumul Strategic are ca obiectiv principal conexiunea permanentă între profesioniştii in relaţii publice, marketing şi vânzări şi noile tendinţe in domeniu.  Principala caracteristică a forumului este informaţia, întotdeauna actualizată dupa ultimele tendinţe în domeniu.

2. CONCEPT:

Strategic este un forum pe teme de marketing, comunicare si vânzari. Reuneşte de fiecare dată sute de specialişti din domeniile amintite , iar anul acesta s-a aflat la cea de-a patra ediţie. Cadrul de dezbatere oferit cuprinde sesiuni de conferinţe si workshop-uri. Pe lângă structura uzuală a unui astfel de eveniment, Strategic are pentru fiecare ediţie şi un element nou, de obicei prezentat în exclusivitate pentru publicul evenimentului.

{viewonly=registered,special}Spre exemplu, ediţia de anul acesta a evenimentului Strategic a adus pentru publicul său lansarea în România a cărţii “Lovemarks. Viitorul dincolo de branduri” scrisă de Kevin Roberts, CEO Saatchi & Saatchi Worldwide, prezentarea studiul High Impact Brands realizat de Synovate şi proiecţiile speciale şi concursul Cannes Predictions.

3. ORGANIZATOR:

Forumul Strategic este organizat exclusive de către grupul de presă Business Media Group (BMG). Grupul de presă BMG a fost înfiinţat în anul 1995 de către Bill Avery si Rachad el Jisr cu scopul de a furniza ştiri şi informaţii obiective şi de maximă actualitate din lumea afacerilor din România. Intr-un mediu în care informaţia de bună calitate este rară, Business Media Group a fost primul grup de presă care s-a adresat în special investitorilor străini şi locali.

Portofoliul grupului de presă cuprinde două divizii de publicaţii, o divizie de carte pentru afaceri recent lansată si o divizie de evenimente de afaceri si conferinţe promovate fiecare sub cate un brand.

Divizia business cuprinde următoarele proiecte editoriale: BIZ, Business Review, Campaign, BusinessWeek, The Workbook (ghid anual).

Publicatia BusinessWeek are performante remarcabile in segmental aparitiilor de provenienta economica: 6 milioane de cititori in toata lumea, un tiraj global de peste 1,2 milioane de exemplare, 75 de ani de presa economica. Business Media Group a lansat prestigioasa publicatie in Romania in data de 3 mai. Prin lansarea BusinessWeek, compania isi continua obiectivul pe care si l-a propus inca de la infiintare: pionieratul in furnizarea de noutati si analize de piata foarte bine documentate. Licenta apartine The McGraw-Hill Companies.

Publicatia Business Review s-a lansat in ianuarie 1998. Prin lansarea revistei, Business Media Group nu a adus doar informatia adaptata schimbarilor rapide in mediul de afaceri, ci si standarde mai ridicate in activitatea editoriala. In momentul de fata din punctul de vedere al volumului si al profunzimii stirilor publicate, nici o publicatie nu poate concura cu Business Review.

Biz, revista noilor tendinte in afaceri, este o publicatie de afaceri bilunara, care are ca principal public-tinta manageri cu varste de 25-45 de ani, dar nu exclusiv. In paginile publicatiei Biz sunt prezente analize sectoriale, interviuri cu lideri de opinie, si informatii in exclusivitate care sunt accesibile si celor, care pur si simplu isi doresc sa fie informati asupra unei cariere ascendente. Tirajul revistei este de 23.000 de exemplare pe numar si se distribuie in zonele urbane din toata tara.

Bazat pe eforturile permanente de cercetare ale BMG, editiile Workbook ramane cea mai completa sursa de informare despre afacerile din Romania. Editat atat in limba romana, cat si in limba engleza, Workbook inseamna valoare adaugata pentru utilizatori si advertiseri.
Bazandu-se pe succesul financiar din anii anteriori, BMG va continua sustinerea acestui concept pe piata.

Campaign reprezinta inima industriei publicitatii la nivel international, si incepand de anul trecut si a industriei publicitatii din Romania. Este o publicatie completa, plusul de valoare pe care il aduce il reprezinta materialele aduse din alte doua publicatii din Marea Britanie: Marketing si PR Week. Cititorii Campaign  sunt speciali, pentru ca aduc ei insisi valoare companiilor unde activeaza: gestioneaza bugete de marketing si publicitate cu maximum de eficienta.

Divizia de life-style cuprinde urmatoarele proiecte editoriale: Stuff, Autocar şi Cinemagia

Publicatia Stuff, licenta a editurii britanice Haymarket, propune publicului interesat noile tendinte in "tehnologia de larg consum" (telefoane mobile, PDA, laptop-uri, computere, DVD playere, sisteme Home Cinema, televizoare de inalta definitie, camere foto si video etc.). O revista care prezinta aparitiile de ultima ora in materie, precum si un ghid autorizat al noilor tehnologii.
 
CineMagia este singura publicatie specializata de film din Romania. Distribuita in toata tara si realizata de aceeasi echipa a site-ului www.cinemagia.ro , ea prezinta premierele lunii, pagini dedicate stirilor din domeniu, actorilor, precum si o importanta sectiune calendar a aparitiilor cinematografice ale lunilor viitoare.

Trade Shows&Conferences Division

Un eveniment business-to-business, in care ideile potrivite apar la momentul oportun. Problemele cu care afacerea ta se confrunta isi pot gasi rezolvare in workshopurile si dialogurile propuse. Zilele BIZ sunt pentru oameni de afaceri, pentru oameni care sunt constienti de dinamica mediului de afaceri si pentru oameni care sunt capabili sa recunoasca daca solutia propusa este viabila. Pana in momentul de fata statisticile sustin performantele eventului:  5.000 de personae prezente la fiecare editie a proiectului.

Locul unde tehnologia atinge cel mai inalt nivel este trade show-ul Futura. Multe dintre produsele expuse la targul Futura stau si sub semnul exclusivismului. In sensul ca o parte dintre “lucrarile” expuse se afla in premiera pentru evenimentul Futura.

BIZ Forum te introduce exact in mijlocul schimbarilor business-to-business. Realitatea corespunde intocmai informatiilor prezentate in cadrul evenimentelor desfasurate sub conceptul BIZ Forum. Evenimentele derulate sub brandul BIZ Forum: Strategic, Telecom si Retail Bainking.

Forumurile Business Review sunt conferinte care privesc persoanele interesate de raportarea consecintelor cadrului oferit de mediul macroeconomic la propriile afaceri. Prin cadrul macroeconomic se inteleg consecinte privind privatizarea, aderarea la Uniunea Europeana si cadrul legislative oferit de institutiile de stat.

BizAcademy: international guru in domenii diverse sunt adusi de Business Media Group in Romania pentru oamenii de afaceri cu toate acceptiunile pe care acest termen il presupune. Incercam sa instruim mediul de afaceri romanesc prin deschiderea pe care o pot oferi informatiile internationale.
 
EFFIE: Rezultatul obtinut reflecta eficienta campaniilor implementate. Din anul 1968, EFFIE premiaza eficienta in advertising. Punand accent pe eficienta si premiand eficienta standardele sufera modificari ascendente. Incepand cu anul 2003, Business Media Group a adus EFFIE in Romania cu acelasi obiectiv pe care il are si la nivel international: sa premieze eficienta.
 
AD’OR
: Creativitatea este elemental cheie in domeniul advertisingului. Fara a epuiza subiectul creativitatii, prezent sau mai putin prezent in campaniile de  comunicare, festivalul AD’OR este festivalul de publicitate care premiaza creativitatea. Festivalul este obiectiv, obiectivitatea fiind justificata prin jurizarea internationala de care au parte lucrarile inscrise in concurs.

Divizia de carte BizBooks a fost recent lansată odată cu volumul “Lovemarks. Viitorul dincolo de branduri”. Cartea a fost prezentată în cadrul evenimentului Strategic 2006 şi a beneficiat de o bună campanie de informare cu ocazia participării la Târgul de Carte Bookfewst 2006.

Divizia de evenimente de afaceri şi conferinţe este formată din proiecte cu format unic pe piaţă, unele dintre ele poziţionându-se ca puncte de reper pentru mediul de afaceri românesc: Zilele BIZ, Futura, BIZforum, BR Forum, BizAcademy, EFFIE şi AD”OR.

4. REALIZARE:

Pentru fiecare ediţie a forumului s-a respectat identitatea brandului BizForum. Comunicarea evenimentului s-a realizat atât cu medii de comunicare interne cât si externe. Siteul evenimentului: www.strategic.ro a constiuit resursa de comunicare permanentă cu publicu interesat. Aici au putut afla ultimele modificări ale programului, modalitatea de participare, au vizualizat poze cu speakeri,  biografiile speakerilor internaţionali, locaţia evenimentului si sălile în care proiectul urma sa aibă loc.

Anul acesta ediţia Strategic, a avut loc la World Trade Center – Bucureşti si o mare parte din spaţiu a respectat brandingul cărţii “Lovemarks. Viitorul dincolo de branduri” pe care Business Media Group prin BizBooks a lansat-o la eveniment. In fiecare sală a evenimentului au existat bannere Strategic. Inainte de lansarea cărţii în România, am realizat si o campanie de teasing asupra conceptului de lovemarks prin siteul www.lovemarks.ro.

Strategic 2006 este un eveniment Business Media Group (BMG) realizat cu sprijinul Saatchi & Saatchi X, partener de lansare Toyota, partenerii media ai evenimentului au fost: BIZ, Business Review, BusinessWeek, iMEDIA şi Cotidianul, cu suportul PRwave, SMARTfinancial şi alături de HR-Romania.

Strategic 2006 în cifre a însemnat:

  • 2 zile de conferinte si workshopuri
  • aproximativ 800 de specialişti prezenţi la eveniment;
  • 19 workshopuri si 6 sesiuni de conferinţe{/viewonly}

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.