Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Strategia SRR pentru reflectarea campaniei electorale pentru alegerile locale

În calitatea sa de serviciu public autonom de interes naţional, Societatea Română de Radiodifuziune are obligaţia ca prin întreaga sa activitate să asigure pluralismul, libera exprimare a ideilor şi opiniilor, libera comunicare a informaţiilor, precum şi informarea corectă a opiniei publice.

În baza mandatului său public şi a legislaţiei şi reglementărilor în vigoare privind sarcinile care revin radiodifuzorilor în domeniul alegerii autorităţilor administraţiei publice locale, Societatea Română de Radiodifuziune a realizat o strategie editorială standard,  care se aplică unitar la toate posturile corporaţiei, astfel încât să fie asigurată reflectarea echilibrată, echitabilă şi corectă a campaniei electorale pentru alegerile locale din 10 iunie 2012.

Această strategie editorială a fost prezentată şi discutată în cadrul Consiliului Consultativ al SRR format din reprezentanţi ai Departamentului Producţie Editorială din cadrul SRR şi reprezentanţii competitorilor electorali care participă la alegerile locale din 10 iunie 2012.

Oferta editorială pentru perioada de campanie editorială implică realizarea şi difuzarea unor programe speciale rezervate alegerilor pentru administraţia locală. Astfel, grilele posturilor SRR cuprind următoarele categorii de emisiuni electorale:
a) emisiuni informative – în care sunt difuzate informaţii privind sistemul electoral, tehnica votării şi activităţile de campanie ale candidaţilor;
b) emisiuni electorale – în care candidaţii îşi prezintă programele politice şi activităţile de campanie electorală;
c) dezbateri electorale – în care candidaţii, jurnaliştii, analiştii şi alţi invitaţi pun în discuţie programele electorale şi temele de interes public.

Societatea Română de Radiodifuziune abordează campania pentru alegerile locale în aceeaşi manieră ca şi precedentele cicluri electorale, având o echipă specializată în realizarea programelor cu caracter electoral. Strategia editorială şi adaptarea grilelor posturilor Radio România pentru a include programele dedicate campaniei electorale pot fi consultate  aici.

Bucuresti, 16.05.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.