Brandbuilders – prima editura din Romania specializata in carte de marketing si advertising – doreste sa va semnaleze o aparitie editoriala de exceptie:
STRATEGIA PORTOFOLIULUI DE BRAND
Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate
Autor: DAVID A. AAKER
Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului de brand. Sunt identificate conceptele si instrumentele fundamentale, precum si modalitatile prin care strategia portofoliului de brand poate solutiona o serie de probleme specifice strategiilor de afaceri, printre care:
· Cum sa iti pastrezi relevanta brandului, in conditiile in care piata este foarte dinamica;
· Cum sa iti diferentiezi brandul utilizand instrumentele portofoliului de brand;
· Cum sa imbunatatesti claritatea ofertelor si sa furnizezi unicitate activitatilor de construire a brandului;
· Cum sa faci ca o alianta a brandurilor sa functioneze.
Potrivit autorului, dezvoltarea strategiei portofoliului de brand este un proces complex, care trebuie adaptat fiecarei situatii in parte. David Aaker crede ca nu exista o “reteta” care sa iti garanteze realizarea unei strategii perfecte, iar “scopul acestei carti este sa prezinte mai degraba optiuni si cazuri problematice, decat raspunsuri usoare.”
“Strategia portofoliului de brand este o lectura obligatorie pentru orice companie impovarata cu branduri al caror rol si ale caror relatii au nevoie de clarificare si indrumari mai intelepte. David Aaker, cel mai original si schematic specialist in branding, a indreptat inca o data managementul de brand catre teritorii noi si incitante.”
– Philip Kotler, profesor de Marketing International, Facultatea de Management Kellogg, Universitatea Northwestern
DESPRE AUTOR
DAVID A. AAKER este vicepresedinte al companiei Prophet, profesor emerit de Strategie de marketing la Facultatea de Studii Economice Haas, la Berkley, in cadrul Universitatii din California, consilier la firma Dentsu, Inc. si o autoritate recunoscuta in domeniul problemelor de brand si de management al brandului.
Este castigator al Premiului Paul D. Converse pentru contributii remarcabile la dezvoltarea stiintei marketingului si al Premiului Vijay Mahajan pentru Contributii profesionale in Strategia de marketing.
{mosloadposition user10}