David A. Aaker
Editura Brandbuilders
David A. Aaker este considerat numarul 1 in lume in strategie de brand si brand equity. O persoana cu foarte multa experienta, cu un simt al organizarii informatiei si al prezentarii acesteia cat mai clar cu putinta – cu analogii frumos si intersant gasite – Aaker releva importanta existentei unei strategii coerente a portofoliului de brand „deoarece ofera structura si disciplina necesare pentru a avea o strategie de afaceri care sa garanteze succesul” (p. 13).
Companiile sunt incurajate sa isi vada brandurile ca o echipa de fotbal unde fiecare are propriul rol. Avand un portofoliu de brand puternic, companiile pot sa isi pastreze locul pe piata si sa se diferentieze in continuare de alte organizatii.
Strategia portofoliului de brand este structurata in patru parti – ce reprezinta strategia portofoliului de brand, cum sa creezi relevanta, diferentiere si energie, sprijinirea activelor de brand, cum sa oferi orientare si claritate portofoliului de brand – carora li se adauga un epilog si 20 de concluzii.
Iata asadar o lucrare de peste 400 de pagini ce poate fi recomandata oricarui brand manager – sau persoanelor care aspira sa ajunga brand manageri –, celor ce permanent creeaza branduri, persoanelor care sunt interesate sa vada ce se poate face astfel incat portofoliul brandurilor lor sa fie unul puternic. Strategia portofoliului de brand este un veritabil manual de brand – prin fixarea conceptelor, clarificarea lor si prin elementele oferite pentru a le gestiona cu succes.
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site.
{mosloadposition user10}