Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Strategia LIFE IS HARD își dovedește eficiența: Rezultate financiare în creștere în trimestrul 3 față de semestrul 1 2024

Cătălin Chiș, CEO LIFE IS HARD

LIFE IS HARD, prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo (simbol LIH), prezintă rezultatele financiare și operaționale din trimestrul III 2024, demonstrând o îmbunătățire a performanței comparativ cu prima jumătate a anului. Această evoluție confirmă robustețea modelului de afaceri LIH și capacitatea sa de a naviga prin provocările pieței, oferind încredere acționarilor în atingerea obiectivelor de creștere stabilite.

Performanțe financiare solide și creștere a profitului

În trimestrul III, LIFE IS HARD a înregistrat un profit net de 733.205 RON, o creștere notabilă de 255.130 RON față de rezultatele de la finalul semestrului I. De asemenea, cifra de afaceri a crescut semnificativ, ajungând la 18,6 milioane RON, cu 6 milioane RON peste nivelul de la finalul primelor șase luni ale anului.

Cătălin Chiș, CEO LIFE IS HARD

Cătălin Chiș, CEO LIFE IS HARD

Cătălin Chiș, CEO LIFE IS HARD, a declarat: „Rezultatele din acest trimestru ne arată că strategia noastră de inovare și investiție în tehnologie dă roade.Creșterea performanței financiare comparativ cu prima jumătate a anului reflectă direcția solidă pe care ne-am angajat, iar parteneriatele și soluțiile integrate pe care le dezvoltăm ne poziționează pentru a valorifica noi oportunități. Vom continua să investim în platformele noastre și în tehnologii emergente pentru a consolida valoarea adăugată pe care o oferim pieței și acționarilor”.

Divizia Tomorrow – Creștere accelerată și inovație continuă

Motorul principal al companiei, Divizia Tomorrow, a contribuit cu 62% la cifra de afaceri totală, înregistrând o creștere anuală de 14%. Platforma 24Broker, un lider consacrat în piața de brokeraj în asigurări, și-a consolidat poziția datorită inovării constante și calității serviciilor oferite. Studiul intern realizat de LIH arată un scor NPS ridicat, de 49% pentru 24Broker, iar 54% dintre utilizatori consideră platforma ca fiind cea mai performantă din România, aspecte susținute de caracteristici precum securitatea datelor (93%), gestionarea formularelor (91%) și suportul echipei de customer service (82%).

Life Is Hard a continuat să investească în dezvoltarea tehnologică și în consolidarea poziției sale pe piață, cu un total de 2,5 milioane RON alocate pentru platforma 24broker.ro, suitele de API-uri pentru asigurări și respectiv 24MGA. Suplimentar au fost alocate resurse pentru dezvoltarea a două produse noi, lansate recent la Transilvania Insurance Days: 24broker.ro un comparator de polițe RCA, locuințe și travel precum și aplicația 24Consultant. Ambele sunt destinate consultanților în asigurări și reduc timpul de lucru necesar emiterii polițelor la un minut, respectiv permit consultanților să își gestioneze portofoliul de clienți “anywhere anytime”.

De asemenea, platforma 24MGA – prin care companii de asigurare din afara țării pot vinde polițe de asigurare pe piața din România – a generat venituri cu 70% mai mari față de aceeași perioadă a anului trecut. În curând, o nouă companie străină va începe să emită asigurări pe plan local, utilizând 24MGA, o tehnologie dezvoltată de LIFE IS HARD.

Divizia Engine – Parteneriate strategice pentru digitalizarea IMM-urilor

În cadrul diviziei Engine, zona de telecomunicații a înregistrat la final de trimestru o scădere a vânzărilor cu 3,9 mil RON comparativ cu aceeași perioadă a anului 2023, rezultat al provocărilor mai largi cu care se confruntă industria, inclusiv stagnarea creșterii veniturilor, fiind completată și de schimbarea operatorului.

Totodată, divizia a înregistrat o creștere de 34,82% a veniturilor provenite din segmentul de digitalizare a IMM-urilor față de aceeași perioada a anului trecut, reflectând orientarea strategică a companiei către transformarea digitală a sectorului de afaceri românesc.

In trimestrul 3 Divizia Engine a înregistrat îmbunătățiri semnificative, fiind in crestere cu 41,56% față de primul semestru al acestui an, cu încasări de 2 milioane lei.

LIFE IS HARD rămâne angajată în direcția creșterii sustenabile, capitalizând oportunitățile de pe piețele locale și internaționale și oferind soluții tehnologice de vârf pentru a răspunde nevoilor pieței și a crea valoare adăugată pentru acționari.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.